فاطمه باقرزاده برنز گرفت

تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب یک نشان برنز شد.

به گزارش مشرق، در ادامه پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان قهرمانی جهان که با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه بلغارستان جریان دارد، امروز جمعه تیم اعزامی ایران ۲ نماینده داشت که حاصل تلاش آنها کسب یک مدال برنز بود.

فاطمه باقرزاده در وزن ۴۱- کیلوگرم، در مرحله نیمه نهایی در یک بازی بسیار نزدیک برابر «لی یومین» از کره جنوبی ۲ بر ۱ (۱۴ بر ۱۳ برنده کره جنوبی - ۱۸ بر ۸ برنده فاطمه و ۱۰ بر ۹ برنده کره جنوبی) بازی را واگذار کرد و صاحب مدال برنز شد.

نماینده شایسته ایران ابتدا در بازی نخست «سادو زابیرو» از نیجر را ۲ بر صفر (۸ بر ۵ و ۵ اخطاره شدن حریف در راند دوم) شکست داد و سپس در پیکار با «راینه ایبالدز» از آمریکا در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۲ بر ۴ و ۱۲ بر یک صاحب پیروزی شد. او در ادامه با برتری ۲ بر صفر مقابل «دل وچیو آدل» از ایتالیا (۱۲ بر یک و پنج بر صفر) راهی مرحله نیمه نهایی شد.

برنامه روز سوم

فردا شنبه در روز سوم با مبارزات اوزان ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسران، ۴۴-، ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم دختران برگزار خواهد شد که تیم کشورمان ۳ نماینده دارد.

در گروه پسران، آردین نجفی در وزن ۴۵- کیلوگرم که ۳۹ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، دور نخست «سامر یاسر» از مصر را پیش رو دارد و در ادامه با یکی از تکواندوکاران مغولستان، گرجستان یا ازبکستان مبارزه می‌کند.

در گروه دختران و در وزن ۴۴- پرنیان نوری در میان ۳۸ تکواندوکار ابتدا باید با «گابریلا کاسنیسکا» از لهستان مبارزه کند و سپس به مصاف یکی از تکواندوکاران مولداوی، ترکیه و مغولستان خواهد رفت.

حنا زرین کمر در وزن ۵۹- کیلوگرم دور نخست «رازان محمد» از اردن را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده دیدار لیتوانی و کرواسی خواهد رفت. در این وزن ۳۴ تکواندوکار شرکت دارند.

برای تیم تکواندو ایران تا پایان روز دوم باران جمال لیوانی و ساینا علیپور ۲ نشان طلا، محمد عرفان زارع یک نشان نقره و فاطمه باقرزاده یک نشان برنز کسب کرده‌اند. آرش ضامنی و امیرحسین ولی محمدی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان تا روز یکشنبه نهم مردادماه در بلغارستان جریان دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    تقیزاده برنز گرفت ؟ برنزی شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس