«شهید کامیاب» اهل کادرسازی و نهادسازی در همه جای ایران بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شهید کامیاب» به دست کینه توزانی که با مکتب امام(ره) و انقلاب در تقابل بودند به شهادت رسید، گفت: او اهل کادرسازی و نهادسازی در همه جای ایران بود.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف در مراسم گرامیداشت شهید حجت‌الاسلام «سیدرضا کامیاب» از شهدای ترور، با بیان اینکه این شهید به دست کینه توزانی که با مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب در تقابل بودند به شهادت رسید، گفت: او فعال، انقلابی و اهل کادرسازی و نهادسازی در همه جای ایران بود تا جایی که شهید سلیمانی هم در وصف این شهید در دیداری که بعدها در دوران دفاع مقدس با ایشان داشتم از شهید کامیاب سخن گفت و من در مشهد و ایشان در کرمان تحت تأثیر شخصیت شهید کامیاب بودیم.

وی افزود: وقتی از انقلاب حرف می‌زنیم برای سال ۱۳۵۷ نیست، وقتی از دفاع حرف می‌زنیم برای سال ۱۳۵۹ نیست. انقلاب و دفاع همچنان ادامه دارد و اگر آن روز برای دفاع از انقلاب می‌جنگیدیم امروز به برک خون شهدا و اخلاص مردم محکم‌تر از هر زمان دیگری در چله دوم خودش گام برداشته‌ایم.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت شهید حجت‌الاسلام «سیدرضا کامیاب» از شهدای ترور با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

در این مراسم، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور دارند.

حجت‌الاسلام «سیدرضا کامیاب» نماینده مردم مشهد در دوره اول مجلس شورای اسلامی و دبیر حزب جمهوری اسلامی سال ۱۳۲۹ در روستای «نوده» از توابع شهرستان گناباد متولد شد؛ وی سرانجام در هشتم مرداد ۱۳۶۰ توسط منافقین در مشهد به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از تشییع باشکوه در مشهد در حرم حضرت رضا (ع) آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس