واکنش شدید اللحن جهاد اسلامی به جنایت جدید صهیونیستها

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام تلاشی بیهوده برای ترمیم وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام تلاشی بیهوده برای ترمیم وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تخریب منازل شهروندان فلسطینی، در امتداد سیاست مجازات دسته جمعی علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد و تلاشی بیهوده برای وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.

جهاد اسلامی فلسطین افزود: تروریسم رژیم صهیونیستی برای جامعه جهانی آشکار شده است، ولی این تروریسم با هیچ واکنشی مواجه نمی‌شود.

در بخش دیگر بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تاکید می‌کنیم که تلاش‌های سران دشمن صهیونیستی، ایجاد توهم پیروزی برای جامعه صهیونیستی است و آنها با تخریب منازل نیروهای مقاومت در صدد ایجاد این توهم هستند.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت فلسطین با عزم راسخ به نبرد خود با دشمن و دفاع از حقوق مشروع خود در تمام اراضی اشغالی ادامه خواهد داد.

بیانیه مذکور افزود: ملت بردبار ما در طی ده‌ه ها نبرد با دشمن ثابت کرده است که سیاست تخریب منازل نخواهد توانست باعث تضعیف روحیه مقاومت در میان شهروندان فلسطینی شود.

جهاد اسلامی فلسطین خواستار همبستگی و همکاری میان ملت فلسطین، خانواده‌های شهدا و اسیران شد و بر گزینه مقاومت به عنوان تنها روش مهار رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    به عمل کار بر آید.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس