وزیر خارجه: در مذاکرات به دنبال توافقی هستیم که در آن منافع ملت تامین و تضمین شود

رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس گفت:‌ وزیر امور خارجه در نشست امروز اعضای فراکسیون ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد که ما در مذاکرات به دنبال توافق هستیم، اما نه هر گونه توافقی.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اعضای فراکسیون ایرانیان خارج از کشور نشست مشترکی را با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه که حدود 50 نفر از نمایندگان در آن حضور داشتند، وزیر امور خارجه گفت که ما در برجام به دنبال توافق هستیم اما نه هر گونه توافقی. آنچه که در برجام مدنظر ماست تامین منافع ملت ایران و ضمانت تداوم این منافع در توافق موردنظر است.

رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس اظهار داشت: امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به اتفاقات اوکراین گفت که ما در مسئله اوکراین نقش میانجی را داریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: وزیر امورخارجه همچنین با اشاره به مسائل سوریه گفت که مسائل سوریه باید با گفت‌وگوهای صوری - صوری و بدون دخالت بیگانگان حل و فصل شود و در مسائل شرق سوریه نیز آمریکا باید به دخالت‌های آمریکا در این منطقه پایان دهد.

وی افزود: امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به سفر بایدن به منطقه گفت که آمریکا امروز در منطقه شکست خورده و منزوی شده و جزئیات سفر بایدن به عربستان هم گویای این مسئله بود که متحدان آمریکا نیز به آن پی برده‌اند.

* آغوش ما به روی ایرانیان خارج از کشور باز است

رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس همچنین با اشاره به ایرانیان خارج از کشور، صراحتا اعلام کرد که آغوش ما به روی ایرانیان خارج از کشور باز است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات سجلی و غیرسجلی و مشکلات رفت و آمد آنها به کار گرفته‌ایم و در این زمینه مجدانه تلاش داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    منافع ملت
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 1
    شما با این گروهی که مذاکره می‌روید هیچ توافقی در کار نخواهد بود توافق گاو نر می‌خواهد و مرد کهن
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    2 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    بشین پس تا قبول کننننن،، خخخخخخ
  • مجید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    توافق و منافع ملت؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس