کد خبر 1401788
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
انتقاد ابَرقهرمان از هزینه‌های بی ثمر در فوتبال

قهرمان پارالمپیک از بی توجهی به این بخش و هزینه‌های بی ثمر در فوتبال کشور گلایه و انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی اولاد در گفت‌وگویی در مورد شرایطش اظهار داشت:‌ ۱۰ روز قبل اردوی‌مان به پایان رسید و قرار است ۲۰ روز دیگر اردوی جدید را آغاز کنیم فعلا برنامه‌مان حضور در تورنمنت مراکش است و برای این رقابت باید آماده شویم. البته قرار است اسفند ماه هم یک مسابقه در دوبی داشته باشیم که هنوز نهایی نیست.

وی با اشاره به اینکه هنوز بعد از ۸، ۹ ماه پاداش خود را دریافت نکرده‌ایم گفت: متأسفانه همیشه توجهات به سوی المپیک بوده و پارالمپیک دیده نمی‌شود من به همراه ساره جوانمردی حواله‌ای را از استان فارس داریم که هنوز به ما پرداخت نشده است. در حال حاضر تنها کسی که از ما حمایت می‌کند محمود خسروی‌وفا و کمیته پارالمپیک است و وزارت ورزش کاری را انجام نمی‌دهد.

قهرمان پارالمپیک توکیو با اشاره به اینکه پنج‌شنبه گذشته در خانه تست دوپینگ دادم گفت: مأمورانی که آمده بودند از ترکیه بودند و با هم صحبت می‌کردیم به ما گفتند در اروپا وقتی مسابقات المپیک تمام می‌شود می‌گویند مسابقه ابرقهرمانان شروع می‌شود، یعنی پارالمپیکی‌ها را به خاطر شرایط‌شان ابرقهرمان می‌دانند، اما در اینجا کسی توجه  نمی‌کند و در یک سطح نیستند.

اولاد عنوان کرد:‌ شما ببینید فوتبال با چه هزینه‌هایی می‌خواهد به جام‌جهانی برود و همه توجهات به آن است اما در نهایت با سه باخت حذف می‌شود اما من به شخصه خودم دو مدال طلای پارالمپیک کسب کرده‌ام و رسیدگی‌ها در چه وضعی است. ما حتی برای ورود به وزارت ورزش هم مشکل داریم. چطور کسی که مسئول حراست است نباید قهرمان پارالمپیک را بشناسد و به ما می‌گویند کنار بایستید تا هماهنگی صورت بگیرد. آن وقت حالا اگر یک فوتبالیست بخواهد به وزارت ورزش برود همه درها برایش باز می‌شود.

انتقاد ابَرقهرمان از هزینه‌های بی ثمر در فوتبال

قهرمان دوومیدانی پارالمپیک توکیو ادامه داد: درست است اکثر توجهات مردم به فوتبال است اما ببینید در دنیا اگر برای این رشته هزینه‌ای می‌شود درآمدزایی هم می‌کنند اما در کشور ما فقط هزینه است و از حق ما و رشته‌های دیگر می‌زنند تا بدهی‌های این رشته را پرداخت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: البته ما مقصر خودمان هستیم چون تاکنون صدای‌مان در نیامده است یک بار وقتی به نحوه پوشش مسابقات پارالمپیک اعتراض کردیم از دوره بعد شرایط بهتر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس