پیام صادق خرازی به‌مناسبت هفتمین مجمع حزب ندا و انتخاب دبیر کل جدید

دبیرکل سابق حزب ندای ایرانیان طی پیامی به‌مناسبت هفتمین مجمع عمومی سراسری این حزب،‌ انتخاب مجید فراهانی را به دبیرکلی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، دبیرکل سابق حزب ندای ایرانیان در پیامی به مناسبت هفتمین مجمع عمومی سراسری این حزب، رمز ماندگاری را خدمت به مردم دانست و خطاب به اعضای حزب ندا نوشت: آنچه برای شما می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است.

در این پیام آمده است: اکنون پس از هشت سال تلاش و تکاپوی سیاسی، اینکه حزب ندای ایرانیان با برگزاری کنگره هفتم، مسیر و راه و خط مشی ترسیم شده در اساسنامه و اصول خود را دنبال کند، جای تبریک به همه اعضای محترم حزب در سراسر کشور دارد که در روزگار فلک‌زده سیاست، در اوج تنهایی و مهجوری، مشتاقانه به سوی افق امید می‌نگرند و مبانی و اصول و حقوق ملت را مطالبه می‌کنند.

وی رمز ماندگاری حزبش را، خدمتگذاری به مردم دانست و نوشت: آنچه برای شما نداییان می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است. خدمتگزار ملک و ملت باشید تا بمانید. رمز ماندگاری و نیکنامی‌تان در نوکری و خدمت و خادمیت این مردم نستوه و بزرگوار است.

صادق خرازی که دو هفته پیش از حزب ندای ایرانیان استفعا داد، در پیام خود انتخاب مجید فراهانی به عنوان رئیس شورای مرکزی و دبیرکلی جناب سید شهاب‌الدین طباطبایی را تبریک گفت و تاکید کرد: امیدوارم متحد و با هم بمانید. وحدت و همت و تلاش شما باعث دلگرمی همگان و مایه افتخار دوستداران و علاقمندان و تحقق آرمان‌های ندایی شما در آینده خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 0
    آقاى صادق خرازى ممكنه لطفاً يك مورد از خدمات حزب "نداى ايرانيان" كه بزعم شما رمز ماندگارى حزب مربوطه ميشود نام ببريد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس