سارقان مسلح محله‌ زعفرانیه و خیابان فرشته چگونه دستگیر شدند؟/ضرب و جرح یک خانواده با شوکر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خیابان زعفرانیه خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان اداره یکم این پلیس، یک سرقت دیگر نیز کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به پرونده، سرقت مسلحانه‌ از خانه ای در محله زعفرانیه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی اظهارداشت: چکیده پرونده نشان از این داشت، ۴ سارق جوان درحالی که کلت کمری به همراه داشتند پس از حضور در خانه موردنظر با بستن دستان اعضای یک خانواده ۳ نفره اقدام به ضرب و جرح آنها با شوکر برقی کردند و در ادامه موفق به سرقت طلا، ارز، سکه و ساعت‌های گرانقیمت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال  شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، سارقان با ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به این خانه مراجعه کردند و با بالا رفتن از دیوار و لوله گاز وارد خانه شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  عنوان کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان با دستور قضایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند و متوجه شدند، یک مرد حدودا ۴۰ ساله ۲ ساعت قبل از سرقت، سارقان را ملاقات کرده است. 

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی، با بیان اینکه مرد میانسال بازداشت و هدف تحقیقات قرار گرفت‌، ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه از مرد جوان، فعالیت یک باند سرقت مسلحانه در تهران برای کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی احراز شد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی، پس از دریافت این اطلاعات مهم، با تلاش‌های شبانه روزی و رصد های اطلاعاتی گسترده در یک عملیات منسجم ۴ سارق دیگر را در مخفیگاه‌ خود در جنوب شرق تهران دستگیر کردند. 

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گورزی، با بیان اینکه یکی از متهمان در شهر بهبهان توسط کارآگاهان بازداشت شد، اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات به ۲ فقره سرقت مسلحانه در محله‌ زعفرانیه و خیابان فرشته اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، با بیان اینکه از مخفیگاه ۴ سارق حرفه‌ای، موتورسیکلت‌های مسروقه و ادوات سرقت کشف شد، افزود: متهمان با دستور مقام قضایی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 1
    دیگه 40 ساله هم شد میانسال؟؟ ظاهرا نگارنده خبر زیر 15 سال سن داره که 40 واسش خیلی محسوب میشه!
  • NL ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 1
    این دزدا نوش جنشون که بالا شهر میزنن اینا اقدر مالیات ندادن به اینجا رسیدن اون دزدی که از بدبخت میزنه مستحق مرگه
  • محمد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    دو روز دیگه آزادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس