کد خبر 1401456
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف لهستان

دو تیم والیبال آمریکا و فرانسه در فینال لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته (شنبه) تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد و قرار است در فینال این مسابقات دو تیم والیبال آمریکا و فرانسه به مصاف هم بروند. تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی یک طرفه توانست لهستان مدعی را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست دهد و فینالیست شود.

فدراسیون جهانی والیبال در این باره نوشت: آمریکا و فرانسه برای قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال مردان در سال ۲۰۲۲ تلاش خواهند کرد. آمریکا برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ ملت‌های والیبال صعود کرد. باید گفت که آمریکا در طول سه ست موفق شد بازی را کنترل کند.

دفالکو که ۱۳ امتیاز برای والیبال آمریکا به دست آورد و بهترین بازیکن زمین شد، گفت: واقعا هیجان‌زده‌ام که پیروز شدیم و آماده بازی برای مدال هستیم.

در دیگر بازی برگزار شده تیم ملی والیبال فرانسه توانست ایتالیا میزبان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و به فینال این مسابقات صعود کند. فدراسیون جهانی والیبال در خصوص این بازی نوشت: علیرغم حمایت پرشور تماشاگران ایتالیایی فرانسه موفق شد به پیروزی دست یابد و به فینال این مسابقات صعود کند.

نیکولا لو گوف ملی پوش فرانسه در خصوص این بازی گفت: ما ۳-۰ پیروز شدیم، اما اصلا آسان نبود! شاید در ست آخر کمی تسلیم شدند اما در دو ست اول نه.  ما برای انجام این بازی آماده بودیم. می دانستیم که آنها واقعاً سخت شروع خواهند کرد و کلید این بود که قوی تر از آنها شروع کنیم. انتظار داشتیم که آنها جلوی هواداران خود فوق العاده بازی کنند، اما با تکیه بر روحیه تیمی خودمان، روی بازی متمرکز ماندیم. اگر بخواهیم قهرمان شویم باید مقابل آمریکا خوب باشیم.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یک‌شنبه دوم مرداد بین تیم‌های آمریکا و فرانسه برگزار می‌شود.

همچنین لهستان و ایتالیا هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه یک شنبه دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    9 0
    ایران مفت باخت باور کن حقش سومی بود حداقل
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    6 0
    همین آمریکای فینالیست از ایران شکست خورد! والیبال ورزش جالبیه
  • SE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    جالبه در مقدماتی ما هم امریکا هم لهستان رو شکست دادیم. الان هم میشد یه پای فینال باشیم ولی تاسف که بچه های ایران در مواقع حساس تمرکزشان را از دست میدهند. تمرکز هم برای این از دست می‌رود که در لحظه های سرنوشت ساز و زیر فشار روانی ادمیزاد افکار مثبت و منفی در مغزش رژه میروند. ما ایرانی ها بخاطر شرایط خاصی که در آن قرار داریم افکار منفی بیشتری در چنین شرایطی به سراغمان میاید و تمرکزمان را از دست میدهیم ولی بازیکنان کشورهای دیگر خیلی کمتر دچار این بالا و پایین های احساسی میشوند و تمرکز بهتری نسبت به ما دارند. فرانسوی ایتالیایی یا لهستانی و آمریکایی فقط به والیبال و تخصص خودش در میدان فکر میکند ولی بازیکن ایرانی تمام مشکلات روحی و روانی که برایش در محیط زندگی ایجاد شده جلویش رژه میروند و هر چقدر هم بخواهد از این افکار منفی رهایی یابد بیشتر در باتلاق این افکار فرو می‌رود. این موضوع در تمام ورزشها و در تمام شئون زندگی ما ایرانی ها وجود دارد. البته ورزشکار ایرانی اگر در صحنه های بین المللی برای کشور و مردم افتخاراتی هم بدست می‌آورد بیشتر بخاطر عرق ملی و غیرت ایرانیست نه مسائل جانبی علمی تخصصی ورزش. تکنیکهای روانشناسی خوبی برای تسلط روان بازیکن پیش و در حین مسابقات وجود دارد که میتوان بوسیله انها بر شرایط دشوار استرسی فائق امد. در هر صورت شناسایی مشکل اصلی و ضعف بنیادین بازیکن ایرانی از اهم موضوعات است که مسئولان امر باید بیشتر به آن بپردازند.
  • تاجر US ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 1
    ایرانی ها از عمد باختن چون بازیکنان و مربیان نمی خواهند سطح توقع مردم بالا بره
  • محمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    بد حداقل سومی می گیر فتن از این لهستان مفت خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس