رئیس‌جمهور: مقابله با روابط ناسالم اقتصادی از جمله وظایف سفرا است

رئیس‌جمهور در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران پیش از عزیمت به محل ماموریت گفت: مقابله با هرگونه روابط ناسالم اقتصادی در حوزه مأموریت از جمله وظایف سفرا است.

به گزارش مشرق، جمعی از سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران امروز یکم مرداد پیش از عزیمت به محل ماموریت خود به حضور رئیس جمهور رسیدند و با وی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار سفیران را نمایندگان نظام اسلامی معرفی کرد که باید منافع و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را نمایندگی و تامین کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد سفرا بر اساس اهداف تعیین شده برای هر کشور از جمله میزان کمک به توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه به امور ایرانیان خارج از کشور، رعایت و بسط ارزش‌های اسلامی و انقلابی در رفتار فردی و خانوادگی سفرا و مقابله با هرگونه روابط ناسالم اقتصادی در حوزه مأموریت، آنان را موظف به تلاش برای تحقق نهایی اهداف و سیاست‌های کشور دانست.

رئیس جمهور برای سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لهستان، گرجستان، سیرالئون، چک، لبنان، هند و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس