آمریکا هم به کارنامه سیاه صهیونیست‌ها در قاچاق انسان اعتراف کرد

دولت آمریکا بر خلاف رویه معمول خود در سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی به کارنامه سیاه این رژیم در قاچاق انسان اعتراف کرده است.

به گزارش مشرق، آمریکا که معمولاً کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در مسائل حقوق بشری و انسانی را نادیده گرفته و بر آن سرپوش می‌گذارد در گزارشی که چهارشنبه منتشر شده به عدم تلاش‌های کافی این رژیم برای مقابله با قاچاق انسان اعتراف کرده است.

وزارت خارجه آمریکا در این گزارش تلاش‌های ناکافی رژیم صهیونیستی برای تعقیب کیفری کسانی که متهم به قاچاق انسان یا برده گرفتن انسان هستند را مورد سرزنش قرار داده است.

این گزارش علاوه بر این اعتراف کرده که رژیم اشغالگر قدس سیاست‌های فعالانه‌ای برای شناسایی قربانیان و مرتکبان این جرائم در دستور کار ندارد.

این گزارش تصریح می‌کند رژیم صهیونیستی از تحقیق درباره گزارش‌های مربوط به قربانیان بردگی که از سوی نهادهای حقوق بشری مطرح شده خودداری کرده است.

تل‌آویو همچنین درباره قاچاق انسان از سوی دستگاه‌های استخدام‌کننده کارگران مهاجر تحقیقات کافی به عمل نیاورده است.

قاچاق انسان از جمله موضوعاتی بوده که همواره در سایه بی‌توجهی رژیم صهیونیستی رواج زیادی در فلسطین اشغالی داشته است. منابع خبری در سال‌های گذشته گزارش داده بودند  بیشتر قربانیان این گروه‌های قاچاق در مراکز فساد اسرائیل به ازای مبلغی فروخته شده و به کار گماشته می‌شوند.

گروه‌های قاچاق انسان در سرزمین‌های اشغالی قربانیان خود را اکثراً از کشورهای اروپای شرقی، آفریقا و شرق آسیا انتخاب کرده و با خروج غیرقانونی اقدام به فروش آنها می‌کنند. هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی در بخش تجارت انسان و مراکز فساد رژیم صهیونیستی مشغول به کار هستند.

رژیم صهیونیستی علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید و فروش و تجارت اعضای بدن انسان در سراسر جهان محسوب می‌شود.  امروز باندهایی فروش اعضای بدن انسان در رژیم صهیونیستی که نه به شکل سری بلکه کاملا علنی تحت مدیریت شماری از سیاستمداران و سرمایه‌داران این رژیم در حال فعالیت هستند.

همراهی ساختار حاکمیت رژیم صهیونیستی چه امنیتی و چه سیاسی را هم به همراه خود داشته و از کمک آنها به ویژه در مواردی که در خارج از فلسطین اشغالی تحت تعقیب ، محاکمه و زندان قرار می‌گیرند،هم بهره مند می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس