کد خبر 1401219
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
چارلی چاپلین

مجموعه مستند ۲ قسمتی «چارلی چاپلین واقعی» امشب و فردا شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما در ادامه جشنواره تابستانی فیلم های مستند شبکه چهار سیما، مستند ۲ قسمتی «چارلی چاپلین واقعی – The real charlie chaplin» شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مرداد، ساعت ۲۲، برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

این مستند که تولید سال ۲۰۲۱ شبکه Showtime است، اثری پرتره درباره زندگی شخصی و هنری چارلی چاپلین، مشهور ترین و پرطرفدارترین کمدین تاریخ سینما از بدو تولد تا زمان مرگ اوست.

مصاحبه صوتی با چاپلین و تصاویر آرشیوی استفاده شده از وی در این اثر، بسیار غنی است به طوری که جامعیت آن و ظرافت هایی که در متن و لحن روایت به خرج داده شده است، باعث می شود تماشای آن به خصوص برای دوستداران تاریخ سینما لذتبخش باشد.

«چارلی چاپلین واقعی» که امتیاز بالای ۷/۴ از ۱۰ را از درگاه تخصصی IMDB کسب کرده است، روز بعد در ساعت های ۲ بامداد، ۷ و ۱۵ تکرار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    3 0
    بجای این همه بودجه که صرف سریال و فیلم های بی مزه که بازیگر زور میزنه مثلا با مزه پرونی دیگران را بخندونه هر شب فقط همین چارلی و هاردی و مستر بین را پخش کنند ده بار هم در روز تکراری پخش بشن باز هم جذاب هستن آدم با دیدن این سریال‌ها نه پیر میشه نه میفهمه غم چیه و دنیا دست کیه ، هزار سال دیگه مثل چارلی و هاردی پیدا نمیشن .
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      3 1
      خودت علی خان کمتر از چارلی نیستی بامزه پرونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس