رویای عربستان برای جام جهانی 2022

شرکت‌کنندگان در نظرسنجی "البیان" پیش‌بینی کردند که تیم های عربستان و مراکش در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ خوب و قدرتمند ظاهر خواهند شد.

به گزارش مشرق، عربستان سعودی، مراکش، تونس و قطر چهار تیم عربی هستند که موفق شدند به رقابت های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه پیدا کنند.

عربستان در گروه C مسابقات با تیم های آرژانتین، مکزیک و لهستان هم‌گروه است و مراکش در گروه F با تیم هوی بلژیک، کانادا و کرواسی رقابت خواهد کرد. نیز در گروه A با هلند، اکوادور و سنگال بازی می‌کند و تونس همراه با فرانسه، استرالیا و دانمارک در گروه D قرار دارد.

"البیان" با برگزاری یک نظرسنجی این سوال را مطرح کرد که انتظار دارید کدام تیم عربی با قدرت در جام جهانی ظاهر شود؟ در بین چهار تیم عربی شرکت کننده، مراکش با کسب ۳۵ درصد آرا، بیشتر رای را کسب کرد و عربستان با ۳۳ درصد در رتبه دوم قرار گرفت. تونس و قطر نیز هر کدام ۱۶ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

نتایج رای گیری حساب "البیان" در توییتر با ۳۸ درصد برای سعودی ها، ۳۶ درصد برای مراکش، ۱۱ درصد برای تونس و ۱۵ درصد برای قطر به دست آمد و در سایت "البیان" نیز ۳۴ درصد به مراکش، ۲۷ درصد به عربستان، ۲۱ درصد به تونس و ۱۸ درصد به قطر رای دادند.

در همین خصوص دکتر احمد العوضی، تحلیلگر فنی فوتبال عنوان کرد که از نظر او نیز تیم عربستان کاندیدای حضور خوب در مسابقات جام جهانی است چرا که یکی از بهترین تیم های عربی سال های اخیر است و در عین حال پیش‌بینی کرد تیم ملی تونس نیز پس از حضور بسیار قوی در مسابقات مقدماتی عملکردی ممتاز از خود ارائه دهد. او بیان کرد: تیم ملی عربستان در مسیر درستی قرار دارد و مسئولان این تیم حتی در برنامه‌ریزی آماده سازی قبل از جام جهانی با انجام چندین بازی با تیم های قدرتمند به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند.

وی افزود: تیم عربستان از توانایی‌ها و بازیکنان سطح بالایی برخوردار است و فوتبال عربستان در سال‌های اخیر از قدرت لیگ داخلی و بازیکنان خارجی بهره برده که بازتاب مثبتی در سطح فوتبال عربستان داشته است و ما دیدیم که با حضور بازیکنان خارجی در لیگ عربستان، چگونه سطح بازیکنان این کشور پیشرفت کرد.

این کارشناس ادامه داد: از نظر من تیم مراکش خیلی قوی نبود و دیگر استعداد گذشته را ندارد اما من انتظار حضور قدرتمندی برای تیم تونس دارم که در مرحله مقدماتی به شدت عملکرد خوبی داشت.

او همچنین گفت: تیم‌های عربستان و تونس می‌توانند به دور دوم صعود کنند و البته صعود به مرحله یک هشتم نهایی یک دستاورد برای آنها خواهد بود به ویژه اینکه در گروه‌های قوی بازی می‌کنند. این در حالی است که کار برای مراکش و قطر سخت خواهد بود.

رویای عربستان برای جام جهانی ۲۰۲۲
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    سعودی کمتر غذا بخور . رو دل کردی
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    شتر درخواب بیند پنبه دانه!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس