رئیسی

رئیس جمهور گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام آن نماد اعتماد به نفس و نماد غرور ملی است که باید به آن توجه ویژه کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است از جمله اینکه قطب صنعت تخصصی کشور است.

وی افزود: استان مرکزی نقش بسیار مهمی در پشتیبان از دفاع مقدس داشته است، غیر از تقدیم بیش از ۶۲۰۰ شهید در راه انقلاب، نقشی که در پشتیبانی‌های فنی، صنعتی و تخصصی در دفاع مقدس داشته، نقش بی‌بدیلی است.

رئیس جمهور بیان کرد: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام آن نماد اعتماد به نفس و نماد غرور ملی است که باید به ان توجه ویژه کرد.

رییسی ادامه داد: استان مرکزی مهد پرورش انسان‌های فرهیخته است که در رأس آن باید به امام بزرگوار و اساتید بزرگی از جمله آیت الله اراکی و همه بزرگانی که در این استان جزو مفاخر بودند اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بررسی‌های قبل از ورود به استان داشتیم، گروه هایی اعزام شدند؛ سخنانی از کارشناسان، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار، نمایندگان مردم و... شنیده شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اولویت برای رفع نیازهای استان تعیین کردیم، علیرغم همه مشکلاتی که استان دارد، ظرفیت های خوبی نیز دارد که یکی از ظرفیت‌های مهم کشور نیروی کارآمد و فرهیخته‌ای است که در استان داریم که می‌تواند کارها را پیش ببرد به شرط اینکه امکانات از طریق دولت فراهم شود.

رییسی گفت: در این سفر و در جلساتی که با مدیران  و مسوولان خواهیم داشت تصمیماتی را می‌گیریم که برخی در استان اعلام و برخی در مرکز پیگیری می شود.

در ابتدای ورود رییس جمهور دختر شهید مدافع حرم زهره وند با اهدای دسته گلی از وی استقبال کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس