کد خبر 1400757
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
پرسپولیس مهاجم استقلالی را نمی‌خواهد

مهاجم اسبق استقلال در لیست خرید پرسپولیس حضور ندارد؛ البته فعلا!

به گزارش مشرق، در روزهایی که صحبت از حضور نام‌های متعددی برای پیوستن به پرسپولیس به گوش می‌رسد حالا شایعاتی مبنی بر حضور شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال در این تیم مطرح شده است.

دیاباته که در فصل گذشته در لیگ قطر بازی می‌کرد در مدتی که در استقلال حضور داشت نشان داد مهاجم توانمندی است، اما مطلع شدیم که این بازیکن فعلا در لیست خرید پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار ندارد.

دیاباته پیش از این در واکنش به حضور احتمالی در پرسپولیس عنوان کرده بود که به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، فوتبال بازی کردن برایش مهم است، اما با این همه سرمربی پرسپولیس نام او را در لیست بازیکنان مدنظرش قرار نداده تا این شایعات تکذیب شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تخت جمشید IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 1
    مربی بیسواد و بدون برنامه تر از گلمحمدی به عمرم ندیدم! تو این ۲ سال به اندازه ۱۰ سال به پرسپولیس ضربه زد!‌‌ کدوم مربی تمام بازیکنان چپ پا رو تو لیست مازاد میزاره تا سمت چپ تیم خالی بمونه!‌ تازه اطلاع داشت که امیری هم مصدومه تا نیم فصل!
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      1 1
      اون برانکو بود که دست خالی چهار قهرمان شد و خود یحیی هم از نیم فصل تیم صدرنشین رو از کالدرون تحویل گرفت که تونست قهرمان بشه، اما فصل گذشته نتونست تیم رو حداقل تو جام حذفی قهرمان کنه، تا موقعی که مهاجم و دفاع چپ درجه یک نگیری هر روز بهت حمله میکنیم و نمیزاریم امسالم تیم پرسپولیس رو نابود کنی،
    • قرمزته IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 1
      واقعا چپ پاهامون رفتنا🤨😖😤 بی عرضه ترین مربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همین دوره اس شما که جایگزین نداشتید چرا اجازه دادید پهلوان آقایی شجاعی‌ از تیم جدا بشن من راضی بودم یحیی بره اما رامین بمونه
  • ایرانی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 1
    یحیی گل محمدی تیم را رها کن. ابراهیمی و صفروف و اسدی و شریفی و مهدیخانی و .‌‌‌‌... را آوردی که فقط بدهی رو دست باشگاه بزاری. در نهایت هم بدون استفاده بیرونشون کردی. جان بچه ات هر چه زودتر جاتو بده به یک مربی دیگر و برو برو برو. مگه انسان نیستی و صدای هوادارهارو نمیشنوی.
    • سیمین IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      اگر بازیکن نیاره خودش میدونه که رفتنیه
  • سعید مومنی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 2
    والا همون مطهری بهتر از این یحیی بود .‌ ای کاش یحیی میرفت به نساجی . کلی پول دادیم از شهرخودرو آوردیمش و کلی هم به خودش دادیم که در نهایت تیم قهرمان نشه و در حال حاضرم بدون بازیکن بمونه .
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      یه ذره بازیکن شناس نیست و هرچی درجه ۳ و ۴ هست میاره به پرسپولیس. بسه دیگه خسته شدیم از این وضعیت نا هماهنگ تیم. برو ۲ تا مهاجم درست حسابی بگیر که از بار انتقادات خلاص بشی.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 2
    فقط درویش و یحیی باید از پرسپولیس برن. درویش کاملا خائن است و اجازه نمیده مهاجم بیاد به تیم. یحیی هم به درد تیمهای رده دوازده و سیزدهم جدول میخوره که تو لیگ برتر نگهداره و نزاره سقوط کنن
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      یحیی بی تعصب
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      با کدوم بازیکن میخوان برن اردو؟ هنوز تیم تکمیل نشده و اگر بازیکن جدید هم بخرن؛ کلی طول میکشه تا با تیم هماهنگ بشن. چیزی به شروع لیگ نمونده و این خلمحمدی چسبیده به همین چندتا بازیکن که نیمی از اونها هم مصدوم هستن.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    درویش قول داده در اردوی ترکیه مهاجم بگیره!!! حالا منتظر بمونیم و ببینیم میتونه به حرفی که زده عمل کنه یا باز هم جریان کاسیانو پیش میاد!!! اصلا نمیشه رو قول این آدم حساب باز کرد!!!
  • رمضانی IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    تیم بدون مهاجم و دفاع چپ ارزونی خود گلمحمدی و رضا درویش استقلالی. تیمی موفق میشه که گل کمتری بخوره و از طرفی دیگه گل بیشتری بزنه. نه اینکه آمار گلزنی صفر باشه و تو هر بازی هم دروازه باز بشه. بازی با نساجی زنگ خطر بود. البته برای سرمربی که بفهمه. نه یحیی گلمحمدی که فقط جنس بنجل میخره. ده تا بازیکن یکجا از دست میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس