حمله تروریستی در سوریه ۳ کشته و ۲ زخمی بر جا گذاشت

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در نتیجه حمله تروریستی به یک گشت انتظامی در حومه شرقی درعا، ۳ نیروی امنیت داخلی کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، یک منبع در فرماندهی انتظامی درعا امروز پنجشنبه به سانا گفت که حمله یک گروه تروریستی با سلاح سبک به گشتی پلیس و در پی آن انفجار یک بمب در جاده درعا - زندان غرز منجر به کشته شدن سه نفر و جراحت دو تن دیگر شد.

دو هفته پیش نیز انفجار یک بمب جاسازی شده توسط تروریست ها در شهر «الیدوده» واقع در شمال غرب درعا منجر به زخمی شدن چند عضو یک خانواده شد.

سانا همچنین امروز گزارش داد که شبه‌ نظامیان «قسد» وابسته به اشغالگران آمریکایی طی ساعات گذشته با یورش به تعدادی از شهرها و روستاهای الحسکه و قامشلی ده‌ها جوان را ربودند و به اردوگاه‌های خود بردند.

منابع محلی در شهرهای الحسکه و قامشلی به خبرنگار سانا گفتند که گروه‌های مسلحی از شبه نظامیان قسد تعدادی از جوانان را حین عبور از ایست‌های بازرسی خود در الحسکه و قامشلی ربودند تا آنها را به جنگیدن در صفوف خود وادار کنند.

در میان ربوده شدگان نوجوانان ۱۵ ساله وجود دارند.

از سوی دیگر منابع محلی در حومه شرق قامشلی گفتند: نیروهای قسد با یورش به شهرک های معبدا، الیعربیه و القحطانیه تعدادی از جوانان را ربودند.

مردم منطقه از این می ترسند که شبه نظامیان فرزندانشان را وارد نبردهای خود کرده و آنها را مجبور به جنگی کنند که کسی نمی داند چه زمانی آغاز می شود و کی به پایان می رسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    حامیان تروریست های کورد روزی تاوان سنگینی خواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس