کد خبر 1400649
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
رعد و برق

مقام‎های آمریکایی خبر دادند، رعد و برق در پایگاه نظامی «فورت گوردون» در ایالت جورجیا تلفات انسانی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سخنگوی پایگاه فورت گوردون آمریکا خبرهای منتشر شده درباره کشته و زخمی شدن چندین نظامی آمریکایی را تایید کرد.

منابع رسانه‌ای در آمریکا خبر دادند، رعد و برق در ایالت جورجیای این کشور از نظامیان حاضر در پایگاه نظامی فورت گوردون تلفات گرفته است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، «آن اچ بومن» سخنگوی این پایگاه نظامی مستقر در ایالت جورجیا اعلام کرد که رعد و برق سبب کشته شدن یک نظامی و جراحت ۹ نفر از نیروهای نظامی شده است.

به گفته او، حادثه ساعت ۱۱:۱۰ صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی) زمانی رخ داد که نیروهای نظامی پایگاه فورت گوردون در حال آموزش بودند.

بومن تصریح کرد: «(پایگاه) فورت گوردون با اندوه تایید می‌کند که یکی از سربازانی که در نتیجه اصابت رعد و برق امروز بعدازظهر مجروح شده بود، جان خود را از دست داده است».

به گفته سخنگوی این پایگاه ارتش آمریکا، در حال حاضر سطح جراحت ۹ نظامی مجروح این حادثه مشخص نیست و درمان آنها در مرکز پزشکی دوایت آیزنهاور در حال انجام است.

بنا بر گزارش نیویورک تایمز، پایگاه فورت گوردون  یکی از شاخه‌های عملیات سایبری ارتش آمریکا است و در آن بخش‌های مختلفی از قبیل برنامه آموزشی در فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    آنچه که آن را ضربه مغزی ملایم میخوانند!
  • نیما IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    به درک لعنت به ارتش تروریستی آمریکا کشتن ده ها ملیون سرخ پوست ویران کردن شهر سدن در آلمان حمله اتمی به هیروشیما نازاکاکی حمله با سلاح های شیمیایی به جنگل های ویتنام و شیمیایی کردن معلول کردن فرزندان ویتنامی کشتن ۳۰ درصد از جمعیت غیرنظامی کره شمالی در جنگ کره قتلعام ۱۲۰۰۰۰ هزار غیرنظامی افغان قتلعام یک ملیون غیرنظامی عراقی و درگذشته ۵۰۰هزار کودک زیر۵ سال عراقی شهادت قهرمان مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس همه همه بخشی از جنایات ارتش تروریستی آمریکا هستند تجاوز به زنان کره ای ژاپنی عراقی افغانی را یادم رفت بگویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس