بازیکن تیم ملی باید حد و اندازه خودش را بداند و دخالت نکند!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه اختلاف در بین بازیکنان تیم ملی کاملاً مشهود شده است گفت: بازیکن تیم ملی باید حد و اندازه خودش را بداند و در مسائل فنی دخالت نکند.

به گزارش مشرق، مرتضی یکه در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: فوتبال ما روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد. هر روز شاهد اخباری ناراحت کننده هستیم. امیدوارم مدیریت فدراسیون بتواند این وضعیت را سروسامان دهد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: سرمربی تیم ملی اجازه بازیکن سالاری را ندهد، مدیریت قوی داشته باشد تا بتواند در جام جهانی موفق باشد.

وی با انتقاد از عملکرد کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فنی وظایفش مشخص است. آنها باید بهترین حمایت را از تیم ملی داشته باشند اما متأسفانه جز برکناری اسکوچیچ کار خاصی از کمیته فنی ندیدیم.

مرتضی یکه در مورد اختلاف بین بازیکنان تیم ملی هم گفت: متأسفانه این اتفاق چند سالی است که در فوتبال ما به وجود آمده است. بازیکن باید حد و اندازه‌های خودش را بداند. پیراهن تیم ملی قداست دارد و باید کسانی آن را بر تن کنند که تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی می تپد.

بازیکن سابق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: الان زمان اختلاف نیست. فرصت به راحتی از دست می‌رود و هر روز که می‌گذرد ما به جام جهانی نزدیکتر می‌شویم. بنابراین بازیکنان باید تنها تمرکزشان بر روی تمرینات و شروع جام جهانی باشد و سرمربی جدید هم نباید اجازه دهد بازیکن در مورد مسائلی که به او ربطی ندارد اظهار نظر کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 2
    بازیکنان بزرگ تیم ملی‌ حرف‌ها و واقعیت‌ها رو به مسول اول ورزش مملکت در یک جلسه خصوصی بیان کردند و حالا این خبرها به شکلهای غیر واقعی‌ و تغییر یافته پخش شده که نباید این بازیکنان رو سرزنش کرد و تقصیر‌ها رو به گردنشون انداخت. همه مردم میدونند این تیم ملی‌ در جام جهانی‌ هیچ شانسی‌ نداره با وجود اینکه برای اولین بار ما شانس بزرگی‌ داریم تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد بریم. دوره قبل که با قهرمانان اروپا، آفریقا و جهان همگروه بودیم و ۴ امتیاز آوردیم و خیلی‌ نزدیک به مرحله بعد بودیم ولی‌ در این دوره ما شانس برابر با آمریکا و ولز داریم.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    بودن این بازیکنا تو تیم ملی از سم بدتره...با اسکوچیچ یا بدون اسکوچیچ...اینا همون بازیکنای دوزاری هستن که زمان کیروش اون افتضاح رو جلوی ژاپن بوجود آوردن و پشت سر هم به عراق و سوریه و لبنان میباختن و تو مقدماتی جام جهانی هم با دو باخت پشت سر هم به بحرین و عراق تا مرز حذف شدن رفتن و بعد از اینکه اسکوچیچ از تو آشغال و لجن بیرونشون کشید،بیظرفیتا از خودبیخود شدن و شروع به لگدپرونی کردن...البته از فوتبالیست جماعت بیشتر از این هم نباید انتظار داشت...مگه قبلیای گنده تر از اینا،ایویچ و بلاژویچ رو ضایع نکرده بودن؟...هموناشون حالا که به عقل رسیده اند از کارهای اونوقتاشون پشیمون شده اند و تو مصاحبه های فعلیشون جوری وانمود میکنن که جزء باند نبوده اند و بقیه اعضای تیم سرمربی رو ضایع کرده اند...چقدر این تیپ دهداریه،مایلی کهن ها،ایویچها،استانکوها و بلاژویچها رو ضایع کردند با همین چند دستگیها و باندبازیها تو تیم ملی...چوبشو کی خورد جز تیم ملی و خودشون و سرمربیهایی که ضایعشون کردن و خیلی از اون سرمربیها که اتفاقا آدمای بزرگ و باارزشی هم بودند از خجالت و افسردگی دقمرگ شدند...شاید اون فوتبالیستا پیش خودشون فکر کنن که پول به جیب زده اند و بقیه رو ضایع کرده اند ولی اینهم از نفهمیشونه...اگر اون مسخره بازیها رو نکرده بودن،الان سرپیری که عاقلتر شده اند،احساس عذاب وجدان نداشتن و حتی زمان خودشون هم ممکن بود زندگی حرفه ای بهتری پیدا میکردند...همین بیظرفیتی فوتبالیستای ماست که باعث شده تیم ملی ایران هیچوقت نتونه ت دنیا حرفی برای گفتن داشته باشه برخلاف کشتی یا وزنه برداری یا رشته های دیگه که ورزشکاراشون باظرفیت تر بوده و مرام بیشتری داشته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس