گزارش نشریه سان از «آشفتگی ایران» در آستانه جام جهانی و دلگرمی تیم ملی انگلیس

گنشریه سان انگلیس در گزارشی کوتاه با اشاره به ابقای «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نوشت: آشفتگی کامل ایران به عنوان حریف روز افتتاحیه تیم ملی انگلیس، به سه‌شیرها روحیه بدهد

به گزارش مشرق، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران ۶ روز پس از برکناری اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران توسط کمیته فنی، وی را در این سمت ابقا کرد.

شاگردان «گرت ساوتگیت» ۲۱ نوامبر(۳۰ آبان‌ماه) در روز افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایران خواهند رفت.

اسکوچیچ ۵۳ ساله که در ۱۸ حضور روی نیمکت ایران، تیم ملی را به ۱۵ پیروزی رساند، موفق شد ششمین صعود به جام جهانی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

با این حال، او در کسوت سرمربی تیم ملی ایران، دوبازی از سه بازی آخر از جمله دیدار دوستانه برابر الجزایر را واگذار کرد و پس از انتقادهای زیاد از سوی تعدادی از بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی، بالاجبار از سمتش کنار گذاشته شد اما خیلی زود برگشت.

بیشتر بخوانید:

خط خوردن مثلث جنجالی از تیم ملی به سرکردگی طارمی؟

«مهدی طارمی» ستاره ایرانی پورتو این انتقادها را هدایت کرد و مدعی شد که «کارلوس کی‌روش» سرمربی اسبق تیم ملی، رفتار و روش بهتری برای برخورد با بازیکنان داشته است.

سان در ادامه نوشت: اما از آنجا که جانشین مناسبی برای اسکوچیچ پیدا نشد، فدراسیون فوتبال ایران وی را ابقا کرد.

اسکوچیچ پس از ابقا گفت که «شاید در آخرین اردو مشکلاتی وجود داشته اما از آن درس می‌گیریم. آماده‌ام تا انرژی خود را روی آماده‌سازی متمرکز کنم. می خواهیم با اتحاد، همبستگی و انگیزه خود را آماده کنیم.

در ادامه گزارش سان آمده است: فدراسیون فوتبال ایران در حال حاضر رئیس نداشته و آنها تنها یک بازی دوستانه برای تیم ملی(برابر اروگوئه) تدارک دیده‌اند.

تیم‌های ملی ولز و آمریکا دیگر رقبای ایران در مرحله گروهی جام جهانی هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس