کد خبر 1400017
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
درس عبرت مصری‌ها از بحران کی‌روش

رسانه مصری خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور از بحران کارلوس کی روش درس گرفت.

به گزارش مشرق، شبکه «وان اسبورت» مصر در گزارشی از بندی در قرارداد روی ویتوریا سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مصر خبر داد تا بحران کارلوس کی روش تکرار نشود.

کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران برای مدت ۷ ماه روی نیمکت تیم ملی مصر نشست و در این مدت چندین بار علیه فدراسیون فوتبال این کشور موضع گیری کرد.

این رسانه مصری خبر داد مسئولی از فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد بندی در قرارداد روی ویتوریا قرار دادیم تا این مربی طبق قوانین فیفا رفتار ورزشی داشته باشد و در صورت خروج از این قوانین عواقبش را بپذیرد.

 درس عبرت مصری‌ها از بحران کی‌روش

این مسئول فدراسیون فوتبال مصر ادامه داد: پیش از این چنین بندی در قرارداد کارلوس کی روش نبود و به همین خاطر بحران های زیادی در این رابطه برای فدراسیون فوتبال ایجاد شد.

کی روش در مدت حضورش در تیم ملی مصر موفق شد این تیم را نایب قهرمان جام ملت های آفریقا کند اما از راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند تا از سمتش کنار گذاشته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    مصر پر افتخارترین تیم افریقابوده با ۸ بار قهرمانی اگه کیروش نبود نهمین بار هم قهرمان افریقا میشد شما دوم شدن مصر را موفقیت معرفی نکنید . در قهرمانی کشورهای عربی هم نتونست مقام بیاره . به جام جهانی هم نتونست صعود کنه ترکونده تیم مصر رو .... کدوم موفقیت؟؟؟؟!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس