انگیزه زیاد در چهره بازیکنان موج می‌زند/ نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: چیزی که بیش از حد از تیم ملی در کاپ آسیا می بینیم این است که فقط به برد فکر می‌کنند و انگیزه بالایی در چهره‌شان موج می‌زند.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ایزدپناه در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در سه بازی اول کاپ آسیا اظهار داشت: بعد از بازی با قزاقستان گفتم قدرت تیم ما همین چیزی بود که در این مسابقه دیدیم و نشان دادیم که قزاق‌ها فاصله زیادی با ما دارند و آن دو شکست قبلی اتفاقی بوده است. ما در بازی اول انتخابی جام جهانی حدادی و یخچالی را نداشتیم و در بازی دوم هم ارمغانی شناخت کافی از تیم پیدا نکرده بود.

وی در خصوص دیدار با ژاپن گفت: چیزی که در این مسابقه بیش از همه چیز نمایان بود این بود که بچه‌ها فقط برای برد به مسابقه آمده بودند و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. بچه‌ها خیلی با انگیزه بودند و کادر فنی هم به خوبی کارش را انجام داد.

کارشناس بسکتبال ایران عنوان کرد: از رهبری عالی حامد حدادی هم نباید به راحتی گذشت، او در دیدار با ژاپن به نظرم فراتر از سطح آسیا بسکتبال بازی کرد. واتانابه بازیکن ژاپنی که در NBA بازی می‌کند اصلا در حد حامد نبود و به نظر می‌رسد باید بیشتر کار کند تا به او برسد. او در ابتدای مسابقه یک توپ از روی دست حدادی وارد سبد کرد، اما دیگر چیزی از او ندیدیم. حتی محمد جمشیدی هم یک خطای بسیار زیرکانه از این بازیکن گرفت.

وی ادامه داد: سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی به خوبی بازیکنان را در زمین جابجا می‌کرد و نشان داد که به شناخت خوبی از شاگردانش رسیده است.

 انگیزه زیاد در چهره بازیکنان موج می‌زند/ نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

ایزدپناه اضافه کرد: با این بازی که بچه‌ها انجام دادند توقع ما بیشتر شد و قطعا ما یکی از مدال‌آوران این دوره خواهیم بود که امیدوارم طلا باشد.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: یک چیز را هیچ وقت نباید فراموش کرد؛ آن هم اینکه در مسابقات حذفی هیچ تیمی را نباید دست‌کم بگیریم چون اگر این اتفاق بیفتد مانند همان سالی می‌شود که ما به اردن باختیم و المپیک را از دست دادیم، اما من مطمئنم بچه‌ها هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیرند و با همین قدرت و چه بسا قوی‌تر مقابل حریفان بعدی ظاهر شوند.

وی در مورد اینکه آیا شما هم استرالیا را اصلی‌ترین حریف ایران می‌دانید، گفت: استرالیا تیمی که آورده چند بازیکن اصلی‌اش نیستند، اما در مجموع بسکتبال‌شان فراتر از آسیاست. به نظرم اگر بچه‌ها با همین فرمان جلو بروند پیروزی بر استرالیا هم دور از دسترس نیست. ما حامد حدادی را داریم که در این دوره بسیار باانگیزه است. ریباند می‌کند، بلاک می‌کند، امتیاز می‌آورد و پاس‌های بسیار خوبی هم می‌دهد. ما دیگر از یک بازیکن چه چیزی می‌خواهیم.

ایزدپناه در پایان عنوان کرد: حضور دو بازیکن جوان و کم تجربه مثل سجاد پذیرفته و متین آقاجان پور هم قابل ستایش است. آنها در این دو مسابقه نشان دادند که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس