به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز در پیامی توئیتری تلاش کرد به ابراز ارادت مجدد خود به صهیونیست های اشغالگر تأکید کند.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص نوشت: هر فرصتی که من برای همکاری با اسرائیل به دست می‌ آورم یک موهبت است. با سفرم، مجدداً بر تعهد سفت و سخت ایالات متحده به تأمین امنیت اسرائیل تأیید کردم و مشارکت در فناوری‌ های جدید را آغاز کردیم.

‏«جو بایدن» در این باره ادعا کرد: باشد که اسرائیل و ایالات متحده با هم به نفع جهان پیشرفت کنند!

جدیدترین موضع‌گیری «بایدن» پس از سفر به منطقه

رئیس جمهور آمریکا ۲۲ تیر ماه (چهارشنبه هفته گذشته) با سفر به سرزمین های اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به تل آویو سفر کرده بود.

«جو بایدن» در مراسم استقال در سخنانی گفت: با اسرائیل در تلاش برای تقویت سامانه‌ های دفاعی از جمله سامانه گنبد آهنین و نیز سیستم لیزری خواهیم بود. در این سفر، پیرامون حمایت همیشگی خود از راه حل تشکیل دو کشور بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. ما به دنبال صلح هستیم و اجازه تکرار اشتباهات گذشته را نمی‌ دهیم! روابط عمیقی میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد. برای صلح و ثبات در منطقه تلاش می کنیم!

المیادین پس از اتمام سخنان جو بایدن در خبری فوری اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مراسم استقبال در فرودگاه بن گوریون حتی یک کلمه هم به موضوع ایران اشاره نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 0
    ‏«جو بایدن» در این باره باید میگفت : باشد که اسرائیل و ایالات متحده با هم به نفع پیشرفت جهان و پیشرفت انسانیت بزودی از صفحه روزگار محو شوند.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 0
    چه کاری میتوانددیگرانجام دهد رشداسلام دراروپاومکتب مقاومت درامریکای مرکزی ورسوایی وزخم خورده های ازحملات تروریستی ورسانه ای کاخ سفیددرکناررشدجهانی مقاومت وکسری وافول وتجزیه خواهی وتظاهرات بنیادین علیه کاخ سفیدواپارتایدصهیونیست هرلحظه بیشترمیشود
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    يعنى از هر رئيس جمهور مدعى اقتدار در عالم حالم بهم ميخوره ! خير سرش كدخداى دنيا هم هست ! عاخه چطور ممكنه اول ابرقدرت عالم هم به دست بوسى ملك سلمان و رهبران اسراييل افتخار كنه ؟! خاك بر سر مردم شون كنم با اين رئيس زهوار دررفته اى كه براى مملكت شون انتخاب كردند ! بيچاره ها ! نميفهمند در حال افولند ، افول ابدى !
  • ایرانی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 0
    جماعت غربگدا که دائم از تفاوت دمکرات و جمهوری خواه حرف میزنن و مدعی هستند که میشه برخلاف منافع اسرائیل میشه با دمکراتها بست میشه فقط و فقط یک نمونه تفاوت راهبردی در سیاستهای آمریکا در این چهار دهه انقلاب که هیچ،حتی قبل از انقلاب بیارن که این دو حزب عکس هم رفتار کرده باشن؟!!! براستی جماعت غربگدا چه سودی از اینهمه دروغ و تصویرسازی غیر واقعی میبرن؟!!
  • FR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 0
    این ها حرف زدن هم بلد نیستند ! البته امریکا با اسراییل در یک مورد مشترکند آنهم اشغال یک سرزمین و ملت سازی با مردم نقاط مختلف جهان است
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    4 0
    دوره ی کاخ سفیدواپارتایدصهیونیست گذشته دوران تاختن این فاسدهابودجه برای رسانه های ضداخلاقی وایجادوتسلیح داعش وتکفیری ها وانقلابهای رنگین وبه جان هم انداختن مردم بارسانه هایشان بود الان همه جهان بامقاومت هستند
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    پیشرفت این رژیم صهیونیستی به نفع جهان ! بامزه ترین جوکی است که شنیده ام مثل اینکه بگویید پیشرفت تعداد دزدان دنیا باعث بهبود وضعیت جهان می شود خخخخخخخ
  • NG ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    عجیبه تا این حد صهیونیسم در سطوح تصمیم گیری های کلان ایالات متحده نفوذ پیدا کرده که یک رئیس جمهور اینگونه خودشیرینی می‌کنه و اظهار سرسپردگی برای آن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس