از تصمیم‌ فدراسیون برای سرمربی تیم ملی فوتبال ‌حمایت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد وزارت ورزش نیز حمایت می‌کند. هر نوع منابعی که برای حمایت از تیم ملی لازم باشد طبق دستور رئیس جمهور در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارش مشرق، سید حمیدسجادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هر چهار سال یکبار برای قدردانی و تجدید قوا  دیدار مجدد یک برنامه خانوادگی فرهنگی و ورزشی برای جانبازان و معلولان برگزار می‌شود از فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته  پاراالمپیک تشکر می‌کنم که پیشرو هستند و به اتفاق فدراسیون‌های نابینایان و ... الهام بخش هستند برای ورزشکاران جانباز و معلول و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

وی با یادی از مرحوم سیامند رحمان ورزشکار وزنه بردار تیم ملی معلولین کشورمان افزود:سیامند یکی از ورزشکاران نام آور و مدال آور کشورمان بود که هر وقت مدال می‌آورد با نفر دوم ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم فاصله داشت؛با کمک همشهریان این ورزشکار نامدار یادمان و آرامگاهی در خور وی ساخته خواهد شد.

سجادی تصریح کرد: ۱۷۱ نفر مدال آور در این گردهمایی حضور دارند و این جمع یک جمع الهام بخش برای کشور است و امیدوارم این الهام بخشی برای نسل امروز ما جوانان و نوجوانان همانطور که ما ارزش‌هایی را مانند دفاع مقدس داریم؛ در جامعه غیر از ورزشکاران جانباز و معلول ، اثارگران و جانبازانی داریم که یاردگار هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵هزار نفر شهید ورزشکار داریم و حدود ۱۳۵نفر نیز شهید ورزشکار مدافع حرم داریم که همه این ارزش‌ها در رشته تخصصی ورزش مزین می‌شود به اینکه ورزشکاران ارزشی در ورزش هم فعالیت‌هایی مانند مدال آوری داشتند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: باید تدابیر ویژه ای داشته باشیم برای جانبازان و معلولین و امیدواریم هر سال بتوانند دور هم جمع شوند و انرژی‌های مثبت ادامه راه قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: آماده صدور حکم مدیر کلی، سرپرست ورزش و جوانان خراسان رضوی هستیم و مورد حمایت هستند و با تجربه و با سابقه و مشکلی برای حکم مدیرکلی هاشمی وجود ندارد.

وی افزود: امروز قرار بود یک جلسه مشترک بین هیئت مدیره و کمیته فنی برگزار شود اما این اطمینان را به ماجدی دادم که هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد وزارت ورزش نیز حمایت می‌کند چه گزینه خارجی و چه ایرانی و هر نوع منابعی که برای حمایت از تیم ملی لازم باشد طبق دستور رئیس جمهور در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از ابعاد ایران در جام جهانی حضور تیم ملی فوتبال و قرار است به قطر کمک کنیم و همکاری‌های لاز را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تعامل داشته باشیم و کمیته و ستاد تشکیل شده است  که مخبر رئیس این ستاد است و دولت دستور داده ‌وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون و تیم ملی باشد و از هیچ کمکی دریغ نکند و هیچ مانع ی وجود ندارد و رئیس جمهور دستور دادند هر کاری برای حفظ یکپارچگی و انگیزه تیم ملی و بهترین شرایط روحی و فکری و ذهنی برای ورزشکاران فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    اسکوجیچ مربی نخواهد ماند خواهیم دید
    • Fara hare IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      آتیش گرفتی کمپ نشین مفلوک.فک کردی با گذاشتن چارتا کامنت فیک توی اینستاگرام میتونی نظرو وظیفه نکبت تان رو به داخل ایران دیکته کنید.گذشت سال نود دو وشش الان هرکسی شش ماه تو مجازی هست متوجه میشه علت اینهمه تناقض بین تفکر کف جامعه با فضای مجازی فارسی بی در وپیکر بخاطر وجود پنج پایگاه وکمپ سایبری تیرانا تلاویو اعتدال ریاض کردستان عراق وافغانستان بوده
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 1
    حالا که اسکوچیچ ماندگار شد دیگه لطفا همه به تیم ملی کمک کنند و تمام دق و دلیشون را نگه دارند بعد از جام جهانی
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    یک کلام هم از مادر عروس .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس