ثبات قدم آیت الله جنتی عامل ارتقای جایگاه شورای نگهبان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:واقعیت این است که ثبات قدم آیت الله جنتی در این شورا باعث شده تا جایگاه شورای نگهبان بیش از پیش ارتقا یابد .

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب مجدد آیت الله جنتی به عنوان یکی از فقهای شورای نگهبان، اظهار داشت: آیت الله جنتی با توجه به تجربه و سابقه کاری و همینطور اشرافی که از نظر حقوقی و شرعی بر مسائل دارد یک وزنه برای شورای نگهبان به حساب می آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تجربه و تسلط آیت الله جنتی بر مسائل باعث می شود تا کارها در شورای نگهبان با سرعت و دقت بیشتری به انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است در شورای نگهبان افراد دیگری هم بوده و هستند که از نظر علمی جایگاه بالایی دارند اما واقعیت این است که ثبات قدم آیت الله جنتی در این شورا باعث شده تا جایگاه شورای نگهبان بیش از پیش ارتقا یابد.

کوثری خاطرنشان کرد: آیت الله جنتی شخصیتی انقلابی و پایبند به اصول انقلاب و فردی دقیق در بررسی مسائل است.

وی تاکید کرد: وجود فردی باتجربه همچون آیت الله جنتی در شورای نگهبان موجب می‌شود تا مسائل با دقت بیشتری پیش رود، ایشان یک سرمایه برای کشور و نظام هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    2 5
    ایشان را به وزارت اطلاعات انتقال دهید تا افسار فساد را بکشند.
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    كوثرى جان ! خداييش ستمه
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 0
    ( نماینده )در دنیا نتوانست جواب سوالات مردم را در مورد نحوه رفتار با مردم بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس