باند سارقان مسلح اتوبوس محور مسجدسلیمان - اهواز منهدم شد

رئیس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اعضای سه نفره یک باند سارق مسلح که اقدام به سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در محور اهواز - مسجدسلیمان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سهراب حسین نژاد در خصوص جزئیات این خبر بیان کرد: اواخر خردادماه امسال یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مسجد سلیمان به اهواز توسط خودرویی که مجهز به تجهیزات پلیسی بوده است، متوقف شد.

رئیس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: سارقان مسلح با پوشش پلیس وارد اتوبوس شده و با ایجاد ارعاب اقدام به سرقت اموال مسافران کردند که به دلیل حساسیت موضوع، پیگیری شناسایی و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با اقدامات تخصصی پلیسی در مرحله اول مخفیگاه ۲ تن از عوامل اصلی این سرقت شناسایی و دستگیر شدند که از محل اختفای این افراد یک عدد بی‌سیم، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، فلاشر پلیسی، جلیقه ضد گلوله و یک پلاک انتظامی جعلی کشف شد.

رئیس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: خودروی پژویی که سارقان به وسیله آن اقدام به سرقت کرده بودند از مخفیگاه این سارقان کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز به تلاش مأموران انتظامی استان یکی دیگر از اعضای این باند در یک درگیری مسلح پس از مجروح شدن دستگیر شد.

حسین نژاد افزود: سارقان دستگیر شده سابقه دار بوده و تاکنون به چهار فقره سرقت مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده‌اند؛ ضمن اینکه این سارقان، سرقت از مسافران اتوبوس را در زمانی اجرا کرده‌اند که با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند.

وی با اشاره به انتشار ویدئویی جدید در شبکه‌های اجتماعی پیرامون راهزنی یک دستگاه اتوبوس توسط سارقان مسلح در مسیر مسجدسلیمان به اهواز در جمعه شب گذشته گفت: این تصاویر متعلق به همان سرقت یک ماه پیش است و جدید نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 0
    آقا این سارق که تو مرخصی هم خلاف میکنه درست میشه آخه چرا اینها رو ناقص نمی‌کنید نتونن تکون بخورن باور کن اینها بازم اینکارا رو میکنن اگه همینطور پیش بره
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      5 0
      نگهداریشان بعد معلولیت می افتد گردن دولت. اعدام در ملا عام والسلام.
  • ایرانی ولایتمدار IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    3 1
    اینها را قوه قضایی باید به اعدام محکوم کند. کسی که از زندان با وثیقه آزاد شده مسلحانه و وحشیانه دزدی میکند ترحم بر او خطاست.
  • US ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 1
    نمایشنامه خوبی بود نویسنده اش کیه ؟؟؟
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    پشتشون گرمه
  • پیروزه IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    حکم اعدام وگرنه بقیه دزدان فکر می کنند در صورت دزدی بزرگ هیچ خبری نیست.
  • US ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    مشکوکه این اولین باری نیست که مجرمین بعداز مرخصی دست به سرقت تجاوز وقتل میزنند
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    فکر کنم همین الان هم با قید وثیقه آزاد هستند !!!! آخه سارق مسلح رو با قید وثیقه آزاد می کنن ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس