مقاومت لبنان به نقطه قوت همه اعراب تبدیل شده است

عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه لبنان پیش از مقاومت نقطه ضعف اعراب بود، تاکید کرد: با معادله مقاومت این کشور به نقطه قوت همه اعراب و به حافظ کرامت جهان عرب تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که این کشور پیش از شکل گیری مقاومت نقطه ضعف عرب‌ها بود، اما با معادله مقاومت این کشور به نقطه قوت همه عرب‌ها و به حافظ کرامت جهان عرب تبدیل شده است.

وی افزود: مقاومت سنگر حاکمیت، عزت و ثروت لبنان است و ما برای حفاظت از حاکمیت و بازپس گیری حقوق خود، روی وعده‌های آمریکا یا اجلاس سران کشورهای عربی شرط بندی نمی‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب الله اظهار داشت: سفارت آمریکا با خبرنگاران و سیاستمداران لبنانی برای واکنش نشان دادن به اظهارات سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله تماس می‌گیرد، چرا که واشنگتن به شدت از این اظهارات خشمگین است، البته برخی سیاستمداران و خبرنگاران به خود اجازه مشارکت در تحریک به فتنه داخلی می‌دهند و آنها همانطور که در گذشته افتخار آزادسازی اراضی را از دست دادند، بار دیگر افتخار مشارکت در بازپس گیری ثروت‌های نفتی و گازی را از دست خواهند داد.

شیخ قاووق ادامه داد: زمانی که رژیم آل سعود به هواپیماهای رژیم صهیونیستی اجازه پرواز بر فراز حرمین شریفین را می‌دهد، در حقیقت به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان در جهان توهین کرده است و هنگامی که رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی همکاری امنیتی و نظامی می‌کند، شریک تجاوز این رژیم به سوریه، لبنان و فلسطین می‌شود و این خیانت برای امت اسلام کافی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس