مشکل تغذیه داشتیم که برطرف شد/ کارمان مقابل لهستان سخت است

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بسیار دشوار است، گفت: در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقه بسیار سختی برابر لهستان خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ از روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

امیرحسین اسفندیار درباره مسابقات مرحله نهایی لیگ‌ ملت‌ها گفت: قطعا مرحله سختی است زیرا به شکل تک بازی است و در مرحله یک چهارم نهایی هر تیمی شکست بخورد از دور مسابقات حذف می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه مهم و سختی در این مرحله با تیم لهستان داریم. یک بار در هفته سوم لهستانی‌ها را در خانه خودشان شکست دادیم و این تیم با دو برابر توان خود به میدان می‌آید تا شکست برابر ایران را جبران کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بازیکنان نیز تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهند گرفت تا با شکست دوباره لهستان یک برد دیگر به دست آورند و مردم را نیز خوشحال کنند. در مجموع بازی خیلی سختی خواهد بود زیرا دو تیم با صد درصد توان به میدان می‌آیند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی درباره دلایل ماندن در لهستان و پیگیری تمرینات در این کشور تا آغاز مرحله نهایی نیز گفت: ایتالیا نتوانست شرایط مناسب برای تیم ملی را مهیا کند بنابر این در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعا سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغدیه داشیتم که برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    علت اصلی موفقیت والیبال واقعگرا بودن بازیکنانش است فوتبال که نیست همه مدعی و بعد در جام جهانی زنگ تفریح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس