کد خبر 1399004
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
ورمزیار: پازل استقلال کامل نیست/ کسی که تفکر هجومی دارد باید به خط دفاع بی توجه باشد؟

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کسی تفکر هجومی دارد باید به بخش دفاعی بی‌توجه باشد؟

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص شرایط فعلی استقلال و یارگیری‌های فصل جدید اظهار داشت: با شناختی که از مصطفی آجرلو داشتم او آجرلوی قبلی نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما امیدوارم در طول فصل چیز دیگری ببینیم و مردم شاهد بازی‌های خوب از تیم باشند. عملکردی را ببینیم که لیاقت تیم قهرمان است و امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی برای استقلال رقم بخورد.

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد: خیلی خوشحال می‌شدم اگر می‌گفتند نحوه جذب بازیکنان به چه صورت بوده؟ آیا این کار با نظر کادر فنی و سرمربی انجام شده؟ طبیعتا جذب بازیکن باید با نظر سرمربی باشد. امیدوارم همین اتفاق افتاده باشد و کار به همین شکل پیش برود.

وی با اشاره به ترافیک بازیکن در خط حمله گفت: الان تعداد بازیکن در فاز هجومی زیاد است در صورتی که تیم در پست دفاع وسط، هافبک میانی و وینگرهای چپ و راست مشکل دارد. در دفاع وسط دانشگر جدا شده و وضعیت یزدانی هم مشخص نیست. در واقع پازل تیم در اینجا خالی شده، اگر تیم بخواهد با سیستم ۲-۵-۳ بازی کند دچار کمبود است و اگر ۲-۴-۴ بازی کند این کمبود بیشتر می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

غلامی با استقلال تمدید کرد +عکس

ورمزیار افزود: ما در پست دفاع وسط احتیاج به بازیکن داریم. پست دفاع راست هم با رفتن وریا غفوری باید کامل شود. در پست‌های وینگر چپ و راست سال قبل مشکل داشتیم. وضعیت هافبک‌های دفاعی هم همینطور است. در واقع پازل ما کامل نیست. در صورتیکه ۸-۷ مهاجم داریم، مشغول صحبت با کاوه رضایی و محمد محبی هم هستیم.

پازل استقلال کامل نیست

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ساپینتو تفکرات هجومی دارد عنوان کرد:‌ اگر کسی تفکر هجومی دارد باید به بخش دفاعی بی‌توجه باشد؟ مگر یک تیم چند مهاجم نیاز دارد؟ به هر حال امیدوارم همین بازیکنانی که حضور دارند به خوبی جواب بدهند اما ای کاش در این مورد کارشناسانه‌تر عمل می‌شد. در خط  حمله تیم کامل است اما این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی این تیم را می‌بندد؟ به نظرم این شکل تیم بستن، شکل خوبی نیست. اگر کمیته فنی در باشگاه نظر می‌دهد بیایند بگویند بر اساس نظرات کمیته فنی بازیکن گرفتیم. اگر فیلم بازیکن به سرمربی نشان دادند بازیکنان بهتر دیگری هم بودند که فیلم آن‌ها را نشان بدهند. آیا کمیته فنی در مورد جذب بازیکنان نظر می‌دهد؟‌ چه کسی روی جذب بازیکنان تصمیم می‌گیرد؟ فردا روزی چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

وی در مورد برنامه تمرینی استقلال و زمان کم تا شروع مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: برای بدنسازی باید ۴ تا ۶ هفته زمان در نظر بگیرید. بعد از آن باید برای بازی‌های دوستانه، ریکاوری و برگشت تیم وقت بگذارید. به نظرم تمرینات کمی دیر شروع شد. در تمام دنیا یک جور بدنسازی می‌کنند. ساپینتو هم از دنیا جلوتر نیست. این زمان ۴ تا ۶ هفته را بهترین‌های دنیا نوشته‌اند و هیچکس نمی‌تواند از آن عقب‌تر یا جلوتر باشد.

ورمزیار گفت: شاید نوع آن تفاوت کند اما علم یک چیز است. وقتی بیشتر فشار بیاورید خطر مصدومیت و آسیب‌دیدگی در طول فصل وجود دارد. اگر هم کمتر فشار بیاورید تیم دیرتر آماده می‌شود. اما به هرحال از خدا می‌خواهم اوضاع درست شود. برای موفقیت تیم و مدیریت باشگاه دعا می‌کنم. موفقیت آن‌ها باعث شادی و خوشحالی مردم و هواداران می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    مافیا کم دارید؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس