کد خبر 1398863
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
پشیمانی یک ستاره از پیوستن به چلسی

مهاجم بلژیکی جدید اینتر اعتراف کرد که رفتن به چلسی در فصل قبل اشتباه بود.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، در حالی که روملو لوکاکو می گوید ترک اینتر و پیوستن به چلسی یک اشتباه بوده است، توماس توخل نیز عنوان کرد که  این احتمال وجود دارد که او هرگز دوباره برای چلسی بازی نکند.

این مهاجم تابستان گذشته برای انتقال به استمفوردبریج با قراردادی به ارزش ۱۱۳ میلیون یورو  با چلسی به توافق رسید اما بلافاصله پشیمان شد و در مصاحبه ای با Sky Sport Italia در دسامبر ۲۰۲۱ از هواداران اینتر عذرخواهی کرد. او حتی بیشتر مصمم بود که برگردد و در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی امسال به صورت قرضی با هزینه ای حدود ۱۰ میلیون یورو بار دیگر راهی ایتالیا شد.

روملو لوکاکو گفت: بزرگترین چالش دوران حرفه ای من این فصل در اینجا خواهد بود. من رفتم. این یک تصمیم اشتباه بود. اکنون خوشحالم که این پیراهن را بر تن می کنم، تیم می داند که ما باید چه کار کنیم، این یک چالش بزرگ در این فصل خواهد بود و ما باید قهرمانی را به دست بیاوریم. فصل گذشته وقتی در انگلیس بودم متوجه شدم که اینتر چقدر در جهان مهم است. جایگاه  باشگاه در مقیاس بین‌المللی در حال بهبود است، رویکرد رسانه‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است.

او در ادامه گفت: میلان شهر فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل است که وقتی به لندن رفتم آپارتمان قدیمی را نگه داشتم، زیرا مادرم همیشه به اینجا می‌آمد و من هم می‌خواستم برگردم. اینتر فصل قبل هم بسیار خوب بازی کرد و واقعا ناراحت شدم که تیم نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد. من بازیکن خودخواهی نیستم و همواره موفقیت تیم برایم مهم است. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بار دیگر اینتر قهرمان سری A شود.

لوکاکو دو فصل قبل توانست با درخشش در اینتر قهرمانی در سری A را به دست آورد. او راهی چلسی شد اما نمایشی ناامید کننده داشت. اصرار این مهاجم بلژیکی برای بازگشت به اینتر جواب داد و او بار دیگر با این تیم ایتالیایی قرارداد امضا کرد و با استقبال زیاد هواداران وارد شهر میلان شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس