کد خبر 1398810
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
سمبل «ناهماهنگی ورزش ایران» چگونه مدعی شده است؟

محمد دادکان؛ همانی که اکنون می‌گوید «باید با مدیریت ورزش هماهنگ بود» و خودش در ناهماهنگی ر جام‌جهانی ۲۰۰۶ حتی اجازه ورود رییس سازمان تربیت بدنی به اردوی تیم ملی را هم نداد.

به گزارش مشرق، محمد دادکان؛ نامی که تداعی‌کننده روزهای سیاه «تعلیق» فوتبال ایران است. همانی که اکنون می‌گوید «باید با مدیریت ورزش هماهنگ بود» و خودش در ناهماهنگی کامل با مدیران وقت ورزش ایران در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حتی اجازه ورود رییس سازمان تربیت بدنی به اردوی تیم ملی را هم نداد.

دادکان چهارشنبه شب مثل بیشتر اوقات در مصاحبه‌های چند سال اخیرش با «صدای بلند» فریاد زد؛ فریادی برای اینکه به مخاطبین حرفهایش القاء کند «من بهترین مدیر تاریخ فوتبالم» اما با بررسی کارنامه دوران مدیریتش آن چیزی که او از آن به عنوان افتخار یاد می‌کند، درگیری با مدیر بالادستی‌اش است و بس و الا صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ در میان ناکامی‌های جورواجور فوتبال ایران در رده‌های پایه و مشکلات عدیده و درگیری در اردوهای تیم ملی در آستانه اعزام به جام جهانی آلمان قطعا موفقیت و افتخار به حساب نمی‌آید.

دادکان در تازه‌ترین اظهارنظر خود در حالی گفته که «من باید با مدیریت ورزش کشور هماهنگی داشته باشم» که خود او سنبل «ناهماهنگی و نافرمانی» در ورزش و فوتبال ایران است و اثر زخم این «ناهماهنگی» همچنان بر جسم نحیف فوتبال ایران دیده می‌شود.

عجیب اینکه دادکان که این روزها وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را در اختلاف ایجاد شده بین بازیکنان مقصر معرفی می‌کند، خودش چه راحت درگیری‌های موجود در تیم ملی و بازیکن‌سالاری تیم ۲۰۰۶ را فراموش کرده است؛ اختلافاتی که با مصاحبه‌های بازیکنان آن تیم سالهاست علنی شده اما آقای دادکان مسئولیت آن را گردن نمی‌گیرد. آقای دادکان به این سوال پاسخ دهد آن بازیکنی که گفت «در چشم من نگاه می‌کردند اما به من پاس نمی‌دادند» زاییده کدام دوره مدیریت بود؟ سوال دیگری که دادکان بعد از ۱۶ سال هنوز به آن پاسخ نداده این است که چه کسی با ترویج بازیکن‌سالاری بارها مقابل گردن‌کشی یکی از بازیکنان اصلی تیم مماشات کرد و برانکو را در مقابل این بازیکن به یک مربی توسری‌خور تبدیل کرد؟ در دوران مدیریت کدام مدیر ورزشی بازیکن تیم ملی جلوی میلیونها بیننده تلویزیونی به ساک پزشکان لگد زد و باعث سرافکندگی ایرانیان شد؟ دادکان از خود بپرسد درگیری دو بازیکن در زمین بازی در جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۴ در دوره مدیریت چه کسی رقم خورد؟

اینها و سوالات بی‌شمار دیگری از دادکان وجود دارد که او هنوز بعد از سالها به آنها پاسخ نداده و به جای پاسخگویی همیشه خود را یک فرد موفق ورزشی جا زده است.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    1 0
    خوب عقدتو خالی کردی
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 1
    ابتدای مسئولیت دادگان بر تربیت بدنی دانشگاه آزاد که با رابطه و رفاقت مسئول شده بود در دیدار تیم جودو دانشگاه ازاد ، وی با حضور رفیق یارغارش پهلوان ، بناگاه اظهار داشت : " اگر پدرسوختگی ده تا پله داشته باشه من پله ی یازدهم پدرسوختگی هستم ........" تمام حاضران از این بی ادبی و غرور کاذب تعجب کرده و بسیاری از تیم جودو جدا شده و تیم دانشجویان منحل شد . او چنین گفتار و ادب و رفتاری دارد.
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      هر کس دور افتد از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش ... ! تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل ... از پله یازدهم پدر سوختگی تا پائین کشیدن تابلو کلانتری و ...هنوز راهی باقیست !
  • روشن IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    ایشان چه بخواهد و نخواهد بپذیرد یک اصلاح طلب محسوب میشود و با سیاسی کاری ورزشی تا امروز یکی یه نعل و یکی به میخ زده. خوب انصاف از این افراد واقعاً توقع زیادیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس