فایل صوتی منتسب به «نوری المالکی» علیه «مقتدی صدر» تکذیب شد

رئیس ائتلاف دولت قانون و دفتر او فایل صوتی منتسب به نوری المالکی را که در آن به مقتدی صدر رئیس جریان صدر اهانت می شود، تکذیب کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون فایل صوتی منتسب به او علیه «مقتدی صدر» رئیس جریان صدر عراق را که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منشتر شده است، تکذیب کرد و درباره سناریوسازی و جعل واقعیت‌ها و استفاده از فناوری‌های مدرن برای این هدف به همه حاضران در فرآیند سیاسی عراق هشدار داد.

نوری المالکی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به این موضوع نوشت: اظهارات منتسب به خود را در شبکه‌های اجتماعی درباره اهانت به جناب مقتدی صدر تکذیب و تأکید می‌کنم که همچنان به روابط حسنه با برادران در جریان صدر و سایر شرکای سیاسی تمایل دارم و امیدوارم چنین ویدئوهایی را تصدیق نکنند، چرا که این اقدامات برای فتنه انگیزی و ایجاد شکاف و اختلاف انجام می‌شود.

دفتر نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون نیز امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای فایل صوتی منتسب به المالکی را که در آن به مقتدی صدر اهانت می‌شود، تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: در برخی از شبکه‌های اجتماعی یک فایل صوتی منتشر شده که به ادعای آنها متعلق به نوری المالکی است و در آن به تعدادی از مسائل و مواضع سیاسی پرداخته شده است که با رویکرد ائتلاف دولت قانون تناقض دارد.

دفتر المالکی تأکید کرد: این فایل صوتی در زمان و برهه بسیار حساسی از فرآیند سیاسی و واقعیت‌های میدانی عراق پخش شده است که به وضوح نشان می‌دهد که اقدامی از پیش برنامه ریزی شده و مشکوک است. ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که آنچه در این فایل صوتی گفته شده است، هیچ ارتباطی به نوری المالکی ندارد و طرفی که این فایل را منشتر کرده آن را با تکنولوژی‌های جدید که به سادگی در همه جا در دسترس قرار دارد، جعل کرده است.

دفتر رئیس ائتلاف دولت قانون در پایان از رسانه‌ها خواست که نسبت به افتادن در کمین اخبار ساختگی که توسط برخی کانال‌های مشکوک منتشر می‌شود، احتیاط کرده و اطلاعات را از منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس