جوان: «نرگس» نماینده زنانی است که تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی ایستادگی کردند/ باید برای آبادانی این مرز و بوم بجنگیم

بازیگر آبادان یازده۶۰ گفت: ما از همین مرز و بوم هستیم و باید برای آبادانی آن بجنگیم.

به گزارش مشرق، ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون که با «فیلم آبادان یازده ۶۰» در جشنواره بین المللی فیلم شهر حضور دارد، درباره جزئیات حضور این فیلم در جشنواره فیلم شهر گفت: به عنوان یکی از بازیگران این فیلم، بسیار خوشحالم که فیلممان در جشنواره فیلم شهر حضور دارد. این جشنواره یک رویداد سینمایی و محتوایی است که یک بار دیگر فیلم‌ها را از لحاظ محتوایی بررسی می‌کند.


این بازیگر ادامه داد: آبادان یازده ۶۰ فیلم مقاومت مردمی است که بدترین و سخت‌ترین روزهای شهرشان را پشت سر می‌گذاشتند. این فیلم بیانگر حرفی است که شاید میان حرف‌های این روزهایمان گم شده باشد؛ آن هم این است که فارغ از تمام تفاوت‌های رفتاری و تفکری، ما از همین مرز و بوم هستیم و باید برای آبادانی آن بجنگیم.

جوان: «نرگس» نماینده زنانی است که تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی ایستادگی کردند/ باید برای آبادانی این مرز و بوم بجنگیم

بازیگر سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» با اشاره به اینکه کاراکتر نرگس در فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰ بیانگر مقاومت زنانه‌ یک شهر است توضیح داد: شخصیت نرگس که در این فیلم را بازی کردم، جزو یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که تا به امروز بازی کردم. نرگس نماینده تمام زنانی است که تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی ایران ایستادگی کردند و فکر می‌کنم حضور این فیلم در جشنواره فیلم شهر درست و منطقی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    بعداز ۲۰ سال کار دقیق فرهنگی دشمن، حالا جنگ تو خانواده ها افتاده بجای مرزهااااااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس