قاضی‌زاده هاشمی: مسببان وضع موجود نباید در انتخابات حضور داشته باشند/بازیکن سالاری در تیم ملی موج می‌‍زند

نماینده دوره یازدهم مجلس، درباره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: باید به دنبال عدم تکرار اشتباهات گذشته باشیم.

به گزارش مشرق، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی روز سه شنبه درمورد نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فوتبال ما باید رو به جلو حرکت کند و در پی عدم تکرار اشتباهات گذشته باشد. اصولا با وضعیت فعلی نباید بانیان وضع موجود اعلام آمادگی کنند و انتظار نقش آفرینی داشته باشند البته من حرف‌های زیادی دارم و منتظرم تا مراحل انتخابات پیش برود و اگر روند درست نباشد، با شفافیت‌ بسیار صحبت خواهم کرد. 

نماینده دوره یازدهم مجلس در خصوص اینکه آیا باید به بانیان وضع موجود اجازه حضور در انتخابات داده شود، تصریح کرد: هرکسی حق نامزدی دارد اما نباید برای تایید صلاحت، خودش را منصوب به نهاد یا شخص خاصی کند. صلاحیت‌ها باید جداگانه مورد بحث و بررسی قراربگیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سجادی به برکناری اسکوچیچ

وی با اشاره به کنار گذاشتن اسکوچیچ از تیم ملی گفت: اتفاقات بد و عجیبی را مثل بازیکن سالاری در تیم ملی شاهد بودیم و دیدیم بازیکنان و منتقدان به خودشان اجازه می‌دهند در خصوص همه چیز اظهار نظر کنند. اگر اینطور بخواهد پیش برود که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. ما همانطور که شهروند درجه‌یک و ۲ نداریم، بازیکنان تیم ملی را هم نمی توانیم سطح‌بندی کنیم. بازیکن نمی تواند بگوید چه کسی سرمربی باشد و چه کسی نباشد.

وی تاکید کرد: موضوع جالب دیگر این است که بازیکنان همه مسائل را رسانه ایی می کنند و در صفحات شخصی خود نیز آنها را منتشر می کنند. این نشان می دهد که بازیکن سالاری در تیم ملی وجود دارد.

قاضی‌زاده افزود: فدراسیون باید محکم پا در این عرصه بگذارد و هر بازیکنی که شرایط روحی و روانی لازم را ندارد به تیم ملی دعوت نکند. تیم ملی برای همه مردم کشور است و کسی نمی تواند در روند آن تاثیر منفی بگذارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    ایجاد دو دستگی و تحریک بازیکنان از یک دلیل اصلی و عمده نتیجه میگیرد . تحریک بازیکنان توسط دستهای پشت پرده برای برهم زدن تمرکز تین و ایجاد دو دستگی و در آخر کیسه گل شدن تیم ملی در جام جهانی مقابل سه تیم آنگلوساکسون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس