کد خبر 1397959
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفرش همراه با رییس کل بانک مرکزی به روسیه و قرار دادهای پولی و بانکی دو طفه گفت: رییس جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه جدیت روس‌ها نسبت گذشته در زمینه همکاری های اقتصادی با ایران بالاتر است،گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بعد از سفر اخیر رییس جمهور به روسیه فضای مثبتی نسبت به همکاری‌های اقتصادی با ایران در روسیه ایجاد شده است، اظهار داشت: توافقات بسیار خوبی در آن سفر امضا شد، رییس جمهور دولت سیزدهم فصل جدید از مراودات اقتصادی بین ایران و روسیه را رقم زد و روس‌ها را مطمئن کرد که دولت جمهوری اسلامی در همکاری‌های اقتصادی با روسیه جدی است.

وی ادامه داد: تحریم روس‌ها  توسط آمریکا و اروپا روسیه موجب شد که روسیه بیش از پیش نیازمند همکاری‌های اقتصادی با ایران شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    باید کشورهایی که زخم خورده شیطان بزرگ هستند باهم متحد شوند.
  • علی SG ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 2
    زنده‌باد پوتین که هم به مسلمانان و بویژه به شیعیان در روسیه آزادی داد و هم خوب رسوا کرد غربی‌های خبیث پرمدعا رو . دمش گررررررررررم. هرکس هم هرچی میخواد بگه بگـه!پوتین شرف داره به کل سیاستمداران غربی بویژه از نوع آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 2
    بهتر است در سیاست خارجی تجدید نظر کلی کنیم.از چین و روسیه آبی برای ایران گرم نخواهد شد.صحت این ادعا را حال و روز اقمار این دو کشور به خوبی ثابت خواهند کرد.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    انشالله ایشان به کرمان سفری و سلامی به سرباز وطن داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس