1

تعیین حکم سنگین و اشد مجازات برای متجاوز سریالی و آزارگر جنسی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار قربانیان بوده و از آنان تا آخرین لحظه دفاع خواهد کرد.

سرویس سیاست مشرق- «برای اولین‌بار کیوان رو توی حیاط دانشگاه دیدم. بین یک دسته دختر نشسته بود. چند روز بعد به واسطه یکی از دخترای ورودی ما که خیلی هم ساکت و آروم و موجه بود، معرفی شد و کم‌کم وارد گروه ما شد. یک‌روز داشتم می‌رفتم خونه یهو پرید جلو و وایساد از من تعریف کردن که تو زیبایی؛ قدبلندی و… کفشات چقدر قشنگه! شب توی اینستاگرام منو فالو کرد در صورتی که من پیجم نه عکس داشت و نه اسم کامل خودم روش بود.» این بخشی از روایت یکی از قربانیانی است که با پای خود به لانه شیطان رفته‌ است. پس از بیان این ماجرا در تابستان سال ۹۹ موجی از افشاگری‌ها علیه فردی با نام «کاف- الف» در برخی از شبکه‌های اجتماعی راه افتاد.

در همه مطالب منتشر شده علیه این فرد یک موضوع مشترک خودنمایی می‌کرد؛ فرد متجاوز پس از اغفال سوژه‌ها، با دعوت آن‌ها به خانه خود این افراد را به وسیله یک ماده مسموم کننده در مشروبات الکلی بیهوش کرده و سپس مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد. ابعاد این ماجرا باعث شوکی بزرگ در جامعه شده تا جایی که پای پلیس و دادستانی تهران به نیز به ماجرا باز شد.

 با انجام تحقیقات دقیق مشخص شد که فرد متجاوز ۳۶ ساله و فارغ التحصیل رشته باستان شناسی بوده و یک کتاب‌ فروشی را به عنوان پاتوق اداره می‌کند. همچنین این فرد دارای گرایشات چپ مارکسیستی و نیز اصلاح طلب (حضور در فتنه ۸۸) نیز در کارنامه خود داشته است.

با دستور دادستانی نام و چهره این فرد در رسانه‌ها عنوان شده و مشخص گردید که این فرد کیوان امام وردی نام دارد. در تحقیقات فنی پلیس نام‌برده اعتراف کرد که بیش از ۳۰۰ مورد تجاوز انجام داده است، البته بنا بر اعلام وکیل مدافع برخی از شکات، تنها تعدادی از آن‌ها در نهایت حاضر به شکایت شده‌اند.

کیوان امام وردی در اعترافات خود بیان کرد که افراد مختلف را با شگردهای خاص به منزل شخصی خود کشانده و مورد تجاوز قرار داده است، برخی از اقدامات صورت گرفته از جانب این فرد آنچنان شنیع است که بیان رسانه‌ای آن قابل انتشار نیست! یکی از قربانیان این متجاوز سریالی گفته است که امام وردی شخصیت عجیبی داشته و سعی می‌کرده است با گرفتن ژست‌های روشن فکری و نیز مواضع رادیکال فمینیستی سوژه‌ها را به سمت خود جذب کرده و نقشه شیطانی‌اش را اجرایی کند.

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

استفاده از شگردهای فمینیستی و سیاسی برای جذب سوژه توسط متجاوز سریالی

یکی از قربانیان این متجاوز شیطان صفت در شرح اقدامات مجرمانه کیوان امام وردی نوشته است:

هر روز مسیج‌های قلمبه سلمبه می‌داد  تا اینکه گفت بیا کتابفروشی دارم تو خیابون ادوارد براون. بیا ببینیم همدیگرو! منم از اونجایی که توی ذهنم کتابفروشی بود با دوستم که این آدم رو وارد گروه ما کرده بود رفتم اونجا. توی تایمی که ما اونجا بودیم بیشتر از ۱۰ تا دختر میومدن اونجا و با این آدم رفتار صمیمی نشون می‌دادن. این ماجرا دیگه ادامه پیدا نکرد تا اینکه دنبال کتاب کمیابی بودم. دور میدون انقلاب دیدمش و دنبالم راه افتاد که بریم دنبال کتاب کمیاب.

او مرا دعوتم کرد خونه‌اش، بهم نوشیدنی تعارف کرد. دو جرعه خوردم و دیگه چیز دقیقی یادم نیست. فقط یادمه نمی‌تونستم نفس بکشم. صورتم رو فرش بود و چک می‌زد تو صورتم. چشمام و دستام رو بست. دیگه یادم نیست… صبح چشمام رو باز کردم دیدم اونجا تو شرایط بدی بودم…»

پس از انتشار چند روایت مشابه از برخورد قربانیان با کیوان امام وردی، دادستان تهران دستور دستگیری این فرد را اعلام کرد. این متجاوز سریالی با اقدامات ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن بازداشت و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شرح اقدامات مجرمانه این فرد گفته است:

 متجاوز کیوان امام وردی با استفاده از ترفندهای شیطانی سوژه های مورد نظر را به خانه فساد کشیده و پس از انجام اقدامات شنیع آن‌ها را از منزل خودبیرون می‌کرد. این فرد اعتراف کرده است که با خوراندن برخی مشروبات الکی دست ساز و مسموم، سوژه خود را بیهوش کرده و به آن‌ها تجاوز می‌کرد.

در آن روزها فرمانده انتظامی تهران و نیز دادستان از افراد آسیب دیده درخواست کرد که برای شناسایی و شکایت از کیوان امام وردی به یکی از واحدهای ویژه دادستانی تهران مراجعه کنند. در بیانیه منتشر شده آمده بود که آبرو و حرمت افراد آسیب دیده حفظ شده و به هیچ عنوان مشخصات این افراد افشا نخواهد شد.

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

رد پای یک پروژه صهیونیستی در پرونده متجاوز سریالی

با وجود تلاش‌های نیروی انتظامی و قوه قضائیه در پیگیری، اجرای قانون و مجازات این متجاوز سیاه‌دل هم‌زمان با انجام اقدامات کارشناسی و قضایی، پای یک پروژه صهیونیستی معروف به جنبش ME TOO ایرانی نیز به میان پرونده آمد. سال ۲۰۱۷ در اعتراض به آزار زنان با افشاگری علیه «هاروی واینستین» در هالیوود  یک کمپین اجتماعی آغاز شده و توانست در کوتاه مدت جهانی شده و حتی این تهیه کننده را دادگاهی و بعد به ۲۳ سال زندان محکوم کند.

 Metoo به مرور پای افراد مختلفی را نیز وسط کشید و موجب قطع همکاری آنها با کمپانی‌های فیلمسازی شد. بعد از آن در کشورهای مختلف برخی از زنان در صفحات اجتماعی خود تصمیم گرفتند درباره آزارهایی که دیده بودند افشاگری کنند تا فضا را برای آزارگران ناامن کنند و بقیه زنان نسبت به آنان آگاه شوند. با وجود آنکه کارکرد اصلی این کمپین رسانه‌ای و اجتماعی رساندن صدای قربانیان به جامعه بود، اما با هدایت برخی سرویس‌های اطلاعاتی در کشورهای غربی ماجرای «می‌تو» به یک پروژه سیاسی برای سیاه نمایی در برخی کشورها بدل شده است.

اسلاوی ژیژک، فیلسوف و جامعه‌شناس معاصر درباره این نگاه یعنی عدم تأثیر بنیادین و چندان جدی جنبش رسانه‌ای METOO در ممانعت از تعرضات و آزارهای جنسی، دیدگاه قابل تأملی داشته و گفته است؛ جنبش  METOO برای حل معضل آزار جنسی جواب نمی‌دهد و نمی‌توان از فعالیت رسانه‌ای، انتظارحل ریشه‌ای مسائل جنسی و اخلاقی را داشت.

در ماجرای متجاوز شیطان صفتی چون کیوان امام‌وردی نیز برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به جای کمک به قربانیان در رجوع به قانون، با تاثیرگذاری روانی روی آن‌ها فضایی را فراهم کردند که گویی فرد هنجارشکن در موقعیت امن قرار داشته و امکان اجرای عدالت وجود ندارد، اما ابلاغ حکم اعدام به این فرد متجاوز نشان داد که شان قانون فراتر از چند پروژه ضد ایرانی با هدایت تعدادی سلبریتی انگشت نماست!

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

یک بام و دو هوا برای اجرای عدالت!

در روزهای گذشته پرونده اقدامات سیاه متجاوز سریالی به ایستگاه آخر رسیده و کیوان امام‌وردی به زودی به  دار مجازات آویخته خواهد شد. شیما قوشه وکیل برخی از شکات موجود در پرونده با بیان اینکه این حکم به وی به عنوان وکیل پنج نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام ابلاغ شده است، افزود: کیوان امام وردی به اتهام فساد فی الارض به اعدام محکوم شده است.

قوشه همچنین در مورد این حکم و آنچه که پرونده شاکیان این پرونده پیگیری می‌کردند، گفت: عنوان دقیق شکایت موکلین من زنای به عنف بوده که دادگاه در حکم صادره به مواد مربوط به آن استناد کرده است.

نکته قابل توجه آنکه در تمامی روزهای رسیدگی به این پرونده امام‌وردی برخی افراد با استفاده از ظرفیت‌های رسانهای به گونه‌ای وانمود می‌کرند که قرار نیست عدالت در مورد این حادثه تلخ جاری شود!

اما فرجام ماجرای این پرونده جنجالی وقتی جالب شد که پس از انشاء و ابلاغ رای خانم قوشه در یک لایو اینستاگرامی با تقلیل شکایت خود از «تجاوز به عنف» به «زنای به عنف» سعی کرده است اصل حکم را زیر سوال ببرد؛ در حالی این ادعا از سوی این وکیل حقوق بشری بیان شده است که پیش از بسیاری از کارشناسان حقوقی به خوبی می‌دانستند که ورود به این پرونده تنها یک خروجی داشته و آن هم اجرای حکم اشد مجازات است.

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

خفاش شب جامعه روشن‌فکری به ایستگاه آخر رسید/ چه کسانی مخالف اعدام کیوان امام‌وردی هستند؟

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اظهارات وکیل مدافع برخی از شاکیان پرونده کیوان امام‌وردی

در روزهای اخیر ابلاغ حکم دادگاه باعث غافلگیری برخی عناصر در داخل و خارج از کشور شده است، این افراد پیش‌بینی می‌کردند که قانون در برابر این تجاوز سریالی کرنش داشته و حکمی خفیف اجرا خواهد شد؛ اما اقدام قاطع پلیس و دستگاه قضایی معادلات ضد انقلاب و مجریان پروژه ( ME TOO ایرانی) را بر هم زده و حالا آن‌ها در یک موقعیت یک بام و دو هوا قرار دارند! این افراد در یک موقعیت متضاد قرار گرفته و امکان عملیاتی را از دست داده‌اند؛ اجرای حکم این متجاوز شیطان صفت با دستورالعمل کارزار لگام(کارزار آمریکایی لغو حکم اعدام در ایران) هم خوانی نداشته و گویی برخی افراد کیوان امام وردی را به موقعیتی آورده‌اند که خود سال‌ها در برابر آن موضع گیری داشته‌اند.

البته این یک بام و دو هوا بودن مدعیان حقوق بشر درماجرای اعدام کیوان امام‌وردی برای برخی افراد ناآگاه به پروژه‌هایی صهیونیستی چون ME TOO درس‌های قابل تاملی نیز در خود دارد!

برخی گمان می‌کردند که قانون مجازات اسلامی در برابر خفاش شب جامعه روشن فکری دارای نواقص بوده و امکان اثبات جرم وجود ندارد، در یک سال گذشته برخی چهره‌های مشهور و به اصطلاح سلبریتی نیز به این مسئله دامن زدند؛ اما حکم قاطع و صریح دادگاه اجازه ماهی‌گیری را از این دسته از افراد گرفت.

تعیین حکم سنگین و اشد مجازات برای این متجاوز سریالی و آزارگر جنسی بیان‌گر آن است که جموری اسلامی ایران همواره در کنار قربانیان بوده و از آنان تا آخرین لحظه دفاع خواهد کرد؛ این احساس امنیت به مراتب موثرتر از چند پروژه وارداتی با هدف سیاه نمایی از وضعیت مردم ایران است. ابلاغ اشد مجازات برای کیوان امام وردی نشان داد که شهرت اجتماعی سنگری برای اقدامات مجرمانه نبوده و قوه قضائیه پناهگاه همه مردم با هر سلیقه‌ای است، یکی از قربانیان این حادثه تلخ و عبرت آموز گفته است که پرونده امام‌وردی به او نشان داد که به جای تکیه به دیوار سست اما پر زرق و برق تبلیغات غربی باید به سایه قانون پناه برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    82 9
    اعتراف امام وردی دیگر جایی برای تعارف نمی گذارد. حکم او قطعا اعدام است. اما آیا آن زنان و دختران که با پای خود وارد خانه فساد شدند، فاسد و هرزه نیستند؟
    • سلام IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      16 39
      این حرفت اشتباه است . لطفا سخنان شهید قاسم سلیمانی در مورد دختران بد حجاب را ببینید . چرا دختر مردم را مقصر میکنی با صد ترفند این ها فریب داده تو داری دختران مملکت من را همشون را مقصر میکنی ؟؟؟ لعنت خدا بر تو باد
    • مهدی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      6 18
      نه
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      56 5
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      25 5
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      18 7
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      20 3
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      15 4
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • اوراقچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      11 4
      و البته با میل خود مشروب را زهر جان کرده اند .... این عاقبت روشنفکر بازی و خودنمایی است ... عاقبت تشویق به کشف حجاب و برهنگی غربی .... از دیوار دیگران بالا بروی از دیوار تو هم بالا خواهند رفت این قانون طبیعت است.
    • بختیاری IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      25 1
      دوست عزیز امان از روشفکر نماهای گرگ بیسواد و افراد ساده و بیهوش خود باهوش پندار.و امان از پست فطرت هایی که مفت ومجانی با امید از اینها سواری میگیرند.خودکرده را تدبیر نیست.!
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      22 1
      دقیقا، نتیجه فمنیستی بودن نهایتا همین است.
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      12 20
      جناب آنها فریب خوردن نمیشه گفت که هرزه بودنند
    • SE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      25 4
      در بین دار و دسته اصلاحات هر ......یافت میشود. هفت تیر کش زن کش گرفته تا کیوان شیطان وردی
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      33 3
      دختری که با اراده خودش میره خونه مرد غریبه چیه؟؟
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      33 4
      منم موافق نظر شمام.اصلا چرا یک دختر پاشه بره خونه مردمجرد و نامحرم؟؟؟
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      15 7
      نه لزوما چون هرزه نبودند اونها رو بی هوش کرده اما از نظر تو فقط به این دلیل که پاشونو تو خونش گذاشتند هرزند در حالی که اگر هرزه بودند اصلا نیازی نبود بی هوششون کنه چون آدم هرزه به قصد لذت و پول میره اما اینها اغفال شدند و به نامردی بهشون تجاوز شده به همین دلیل هم حکم اعدام دادند اما در هرزه ها چون رضایت وجود داره حکمش میتونه عوض بشه پس اینها غافل اند
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      10 0
      متاسفانه بعضی از این دختران فریب میخورند
    • وطن پرست DE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      22 7
      وقتی نقش خود اون دخترها رو ندیده می گیرید آخرشم به این تعارض می رسید. این فرد هرکاری کرده با جلب رضایت دخترها کرده. دختره خودش با اختیار خودش رفته خونه نامحرم و باهاش شراب خورده. حالا می گه تقصیر من نبود!!!
    • مصر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 1
      نه! فاسد و هرزه نیستن!
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      چی بکم
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      4 0
      در اسلام هم رفتن به خانه نامحرم، شراب خواری، دوستی با نامحرم و .... جزو گناهان است پس فریب خوردند توجیهی بر بی گناهی آن دختران نیست .
    • IQ ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      4 0
      دختری که با میل خودش وارد خانه جوانی می‌شود که حتی این خانه مجردی بوده و خانواده ای زنی یا مادری یا خواهری داخلش نبوده برای پیکنیک مطمعنا وارد خانه نشده با یک مرد نامحرم صحبت شما کاملا درسته
  • سلام IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 0
    تیتر خوبی زدید . همین رو فیلم کنید که بفهمن یه آدم ممکنه به خاطر امیال و خواسته هاش توی هر جلد و لباسی بره . اما نمیشه به تمام کسانی که اون لباس و جلد و اعتقادات را داد جمع بست. مشکل ما این است عادل نیستیم .
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    این مدلی نشه
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    13 1
    این اشغال که میگه اعدام نکتید قضات باید سریعا پرونده مختومه و دیگه به شکایت امثال این ضد دین ها به کس کار هم رسیدگی نکنن هر بلایی هم سشون بیاد حقشونه
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      1 8
      ابله نفهم چیزی که نمی‌فهمی نظر نده که مثل کیوان بی همه چیز و طرفدارانش هستی
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      3 1
      تویی و رفقای روشنفکرت اول تکلیف خودتون روشن کنید بعد
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    14 1
    این شیطان صفت باید اعدام بشود
  • م IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    13 0
    ای کاش در سایر موارد هم قانون با قاطعیت با مجرمان برخورد کند تا اجازه تکرار جرم و جنایت داده نشود. مثلا فرد شروری که به شرارت و دزدی ادامه می دهد و آن را تکرار می کند نباید آزادی داده شود و باید طبق قانون اسلام دستش قطع شود
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 10
    اینکه تصویر واضح این جانی پلید را منتشر کرده اید کرامت انسانی خدشه دار نشده است ؟! اسمش را هم که بطور کامل اعلام کرده اید ! تازه صحبت از اعدام هم می کنید !!!
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      9 2
      طبق قانون باید اینچنین افرادی را بی آبرو کرد و حداقلش اعدام کرد . امثال تو روی امثال نتانیابو را هم سفید کرده
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 1
    اصلاحطلب
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      6 0
      افسادطلب
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 4
    وقتی زن جامعه رو غرق شهوت کرد نامردیه اینو نمیگید
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 2
    شما چی فکر کردید؟! فکر میکنید سگ‌ها قیمه نمی‌خورن؟! این الدنگ رو قیمه قیمه کنید و جلوی سگای ولگردی بندازید که به بچه‌ها حمله نکنن.....
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 2
    اوضاع دانشگاه و روابط استاد دانشجویی خراب است اگر همراهی نکنی آبروت رو میبرن و بدبخت و بیچاره ات میکنن
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    15 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 1
    ارزش زن باعث شده برخلاف تقریبا همه جا، حکم آزاردهنده ی زن، اعدام باشد.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    9 0
    از قوه قضائیه برای مجازات این شیطان انسان نما واعدامش متشکرم.خانوم وکیل هنوز نفهمیده که قانون فصل الخطاب است نه سلیقه ایشان؟!
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    11 0
    چقدر از امثال این خانم وکیل که پز روشنفکری می دهند بیزارم البته که دخترها هم مقصر بودند و نباید پا به خونه یک غریبه می گذاشتند اما بی آبرویی و تبعات این اتفاق به ویژه از نظر روانی تا سال ها یقه اون دخترها رو میگیره و اعدام کمترین مجازات برای این مجرم هست
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 0
    اعدام بکنید
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    9 0
    حکم این قبیل پرونده ها فساد فی‌الارض هست و از لحاظ قانونی مجازاتش اعدامه. چیز ما مشخص و مبهمی وجود نداره
  • ابوالفضل IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    اینم یه سناریودروغ دیگست
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    16 0
    وکیلی که از دانشگاه جمهوری اسلامی لیسانس حقوق قانون اساسی جمهوری اسلامی رو گرفته و داره توی سیستم قضایی جمهوری اسلامی کار میکنه اگر حکم قطعی قانون مبنی بر اعدام برای قصاص و فساد فی‌الارض رو قبول نداشته باشه بلافاصله باید پرونده وکالتش باطل بشه. تو با این قانون وکیلی اونوقت میگی اعدام نکنید؟!!!! مگه تو تعیین میکنی؟ قانون تعیین میکنه
    • حاجی از قم IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 8
      بله ایشون وکیل هست ومیتونه از طرف موکل خودش بگه گذشت کردم
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      4 0
      ظاهرا رای نهائی و حکم قانونی بر اساس شکایت شاکی خصوصی و عمومی صادر میشود .یعنی اگر حتی شاکی خصوصی از حق خودش بگذرد ، مدعی العموم بر اساس احکام اسلام نمی تواند جامعه اسلامی را فدا کند و چشم روی فساد ببندد. الله اعلم
  • Nm IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    قانون تعیین میکند که چنین خبیثی به چه مجازاتی باید برسد نه شاکیان۷۷۹۹۶
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 0
    جالبه وکیل مدافع این متهم خبیث توی اکثر کمپینگ های دفاع از حقوق زنان اسمش هست اما این پرونده ای که دفاع از اون رو دنبال می‌کنه سرتاسر تعارض با حقوق زنانه کلا این جماعت روشن فکر نما رد دادن
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    7 0
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    8 0
    من دو روز پیش در مورد خانم قوشه و تناقض در مواضع او نوشتم و گفتم که ایشان در مصاحبه با فرانس 24 عربی طرح های برخورد با کشف حجاب رو دخالت در آزادیهای فردی می دونن ولی کامنت من رو منتشر نکردید حالا خودتون دارید در مورد این خانم وکیل مطلب کار می کنید حداقل در مورد شبکه وکلای به اصطلاح حقوق بشری که خانم قوشه عضوی کوچکی از اون هستند روشنگری کنید تا مردم این عناصر کثیف رو بهتر بشناسن
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    خخخخخخخ
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 5
    چرا در ایران مفسدان اقتصادی اعدام نمیشوند و در عوض همایت و هم پیمانه و پیاله میشوند
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      5 2
      برای اینکه هر پولی را می شود برگرداند اما عفتی که رفت دیگر بر نمی گردد.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    7 3
    این دخترکان اگر یه جوون پاک ازشون خواستگاری میکرد کلی تمسخرش میکردند ،خودکرده را تدبیر نیست ،
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    9 2
    آخه کدام دختر عفیف و پاکدامنی با مرد غریبه دوست میشه ،در مغازه همصحبت یه غریبه میشه و به کافه میرن؟ تا چه رسد به خلوت و خانه و نوشیدن شربت سکنجبین ؟
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 0
    این مرتیکهء فاسد را اعدام کنید ، زن های سلبریتی که میگن به اونها تجاوز شده برن دادگاه و شکایت کنن
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    اعدام نمیخوان چرا؟ چون اینها دنبال این هستند که دادگاه دلیل نخواهد و حالا که حکم امده غیر مستقیم این مطلب را میرساند که برای هر ادعایی چناچه دلیل باشد هم رسیدگی میشه هم مجازات
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    3 3
    اصلاح طلب ها...
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      2 2
      اونوری ها هم خیلی پاک نیستند
  • محمدایوب IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    8 1
    این اعمال همه از آزادی واختلاط دختران و پسران در محیط دانشگاه می باشد وقتی دختری از دبیرستان وارد محیط صددرصد باز دانشگاه میشود ودانشگاه جوی برایش بوجود می آورد که باید با دانشجویان دیگر چه پسر وچه دختر معاشرت دوستانه نزدیک داشته باشد وحتی بعضی دختران که خود قربانی گرگهای شهوت شده برای تنها نماندن برای این گرگها طعمه تهیه میکند وقتی دین ما رابطه دختر وپسر را تبیین کرده هرکه بگوید به امل می گویند وعقب افتاده
  • میتی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    8 1
    اگه تجاوز نبوده، چرا شکایت کردن اصلا؟ حالا اون بکنار. کسی که با 200 نفر این کار رو میکنه دقیقا لانه فساد درست کرده و مفسد فی الارضه- اگه واقعا اینجوری باشه یه ویروسه که باید حذف بشه
  • GB ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 1
    این خانوم ها با پای خودشون رفتند کسی که مشروب می‌خورده دیگه نیاز به بیهوشی نداره قبلش که میدونسته دو نفری تنها دارند مشروب می‌خورند بعدم معلوم حد و مرز ندارند
  • US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    5 0
    اگه اعدام نشه تبعات بعدیش متوجه قوشه است
  • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    7 0
    اعدام کنید
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    8 0
    اعدام بشه.
  • IQ ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    16 0
    پس اینها اگر نمی خواستن ایشان مجازات بشه پس چرا شکایت کزدن ازش خوب بی خیال میشدن نه اینها میخوان حرمت قوانین اسلامی رو زیر سوال ببرن باید با قدرت اعدام بشه حتی اگر شاکیان رضایت بدهند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • DE ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    8 0
    چرا قانونش نمیکنید که فوتبالیست فقط در مورد فوتبال و بازیگر فقط در مورد نقشش در فیلم و سریال حق داره در شبکه های اجتماعی نظر بده؟ بساط خیانت به وطن این سلبریتی های دوزاری رو جمع کنید دیگه بابا. بسه دیگه وقاحت اینها.
  • MD ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    6 0
    این وکیل رو چه کسی برای شاکیان انتخاب کرده. واقعا این وکیل گزینشی و القایی از سوی یک جریان نبوده است؟؟؟؟ باید ارگانهای امنیتی در خصوص نحوه انتخاب شدن این وکیل برای شاکیان تحقیق کند. چرا که دشمنان ما همیشه در حال نفوذ در جایگاههای حساس تصمیم گیری کشور بوده اند و به نظر می آید که این وکیل نیز از مسیر نفوذ توانسته وکالت این افراد را به دست بیاورد تا بتواند دادگاه را به نفع متهم و بر علیه نظام تلطیف کند و رنگ و بوی ضد نظام به آن بدهد.
    • IQ ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      2 0
      این از داخل زندان تهدید کرده این جماعت رو. شعبان بی مخه
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    5 0
    ماجراهایی از این دست نشون میده حیا و عفاف داشتن و رعایت حریم محرم و نامحرم، می تونه این موقعیت ها رو اصلا پیش نیاره تا به سرانجام های بدی برای دختران و خواهرانمون بینجامه
  • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    5 0
    این بابا توی دانشگاه فقط با دخترها بوده( طبق گفته خود دخترها) پس معلومه مسئولین دانشگاه هم بی خبر نبودند!! و اکثر دخترها هم از کارهای اون خبر داشتند ( الان یک بچه هم میدونه یه پسر توی این همه دختر دنبال چیه ) میخوام بدونم دختری که با پای خودش میره خونه یه مرد ، چه چیزی در انتظاره شه . حکم اعدام که کمترین مجازات برای اون مردم رذل و روشنفکر هستش. ولی بایستی برای تمام این دخترها حداقل حکم که شلاق است را نیز اجرا کنند تا عدالت اجرا بشه
  • IQ ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    3 0
    ایشون از داخل زندان وکلا و شاکیان رو تهدید کرده پس پشتش به یک عده گرمه و مخالفت اینها برای اعدام این شخص لابد از ترس میباشد چکارس این ملعون روشن گری کنید
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    خب بلاخره حکم آدم ربایی چیست؟ حکم بستن چشم ها و دست و پاها چیست؟ حکم حبس انسان های بیگناه در خانه چیست؟ حکم تجاوز به زور چیست؟ حکم بردن آبرو و شرف انسان ها چیست؟ زودتر این حیوان کثیف را اعدام کنید
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    اعدام
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    کیوان شیطان
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    شیطان
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    با اعدامش خوشحالمون کنید
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    اعدام حقشه
  • یاحق IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    این یارو که همزمان به سیصد نفر تجاوز نکرده.چرا اون کسایی که زودتر مورد تجاوز قرار گرفتند .بقیه رو آگاه نکردند.این جاست که میگن کرم از خود درخته.
  • اعتمایان IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    انشالله روشنفکری بی پایه واساس وکورکورانه هرچه سریعتر ازذهنوقلب مردم سرزمینم پاک بشه وامیدوارم نه تنها مجرمین متجاوزبلکه تمام کلاهبردارانوشیادان این مرزوبوم هم به پای محاکمه کشیده شوندوبه همه چهره کریه شون نشون داده بشه آمین
  • آرش مرتضوی CA ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 1
    وقتی همه اعلام کردند که اعدام نمی خواهند، چرا اعدامش می کنید؟! چون سیاسی حرف میزده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس