آتش‌سوزی گسترده دامداری پاکدشت پس از ۱۴ساعت مهار شد

رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار یک واحد دامداری در روستای جمال‌آباد این شهرستان، پس از ۱۴ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش مشرق، سید حامد تقوی بامداد یکشنبه گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار یک واحد دامداری در روستای جمال‌آباد ساعت ۹ روز شنبه به نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد اعلام شد و نیروهای این مرکز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک انبار حاوی ۳۰۰ تن بسته کاه و کلش دچار آتش‌سوزی شده بود و به دلیل خشک و قابل اشتعال بودن، به سرعت آتش در این انبار شعله ور شد و گسترش یافت.

وی تصریح کرد: به دلیل شدت و حجم زیاد آتش، نیروهای آتش‌نشانی از شهرستان پاکدشت، ورامین و پیشوا و منطقه خاتون‌آباد پاکدشت نیز فراخوان شدند و با کمک نیروهای آتش‌نشانی فرون‌آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام شد.

تقوی گفت: در این حادثه بیش از ۳۲ دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی نسبت به آب‌پاشی به آتش اقدام کردند و سرانجام پس از ۱۴ساعت این حریق ساعت ۲۳ شنبه شب به طور کامل مهار شد.

رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری شریف‌آباد همچنان در محل حادثه حضور دارند تا در صورت شعله‌ور شدن مجدد آتش، نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند.

پاکدشت با دو بخش شریف‌آباد و مرکزی و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس