ائتلاف سعودی و مزدورانش ۱۶۶ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کردند

منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف سعودی و مزدورانش به نقض آتش بس در یمن ادامه می دهند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ مرتبه آتش بس را در این کشور نقض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ مرتبه آتش بس انسانی نظامی در یمن را نقض کردند.

یک منبع نظامی از ۴۶ مورد پرواز پهپادهای مسلح و جاسوسی بر فراز استان های مارب، تعز، حجه، الجوف، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

وی همچنین افزود که پهپادهای شناسایی مسلح ۴ مرتبه به منازل شهروندان و مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه حیس در استان الحدیده و رتب المحمدین در بخش الصومعه استان بیضا حمله کردند.

این منبع از ایجاد استحکامات رزمی روزانه در جنوب حرض در استان حجه، جنوب تبه الدفاع در جیزان و اطراف شهر مارب به عنوان سه مورد دیگر از موارد نقض آتش بس یاد کرد.

وی همچین افزود که گروهی از مزدوران سعودی در یک مورد دیگر از نقض آتش بس، قصد نفوذ به مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در حرض در استان حجه را داشتند.

همچنین ۸۹ مورد تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده و جبهه های مرزی گزارش شده است.

مزدوران سعودی همچنین در ۲۳ مورد استان های مارب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و جبهه های مرزی را هدف بمباران توپخانه ای قرار دادند. مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در البلق الشرقی و الروضه در استان مارب هم هدف بمباران توپخانه ای شدید مزدوران سعودی قرار گرفت.

مزدوران سعودی همچنین مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را در حرض استان حجه، و المریاش و المصینعه در بخش رازح و المدافن و الملاحیظ در استان صعده را هدف بمباران توپخانه ای قرار دادند.

بمباران توپخانه ای مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الجبلیه در بخش التحیتا و شرق حیس در استان الحدیده، جبل قمبوره و علی العمود در وادی جیزان و الشبکه و جبل العمده در نجران از دیگر موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی و مزدورانش اعلام شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 1
    یمنی ها هم همین جور صبر بکنن و هیچ کاری نکنن،تا چیزی از یمن باقی نمونه،اسم خدشونه هم گذاشتن دولت نجات ملی یمن.آخه سازمان ملل کی به نفع مظلومین عمل کرده که این دومین بارش باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس