کد خبر 1396856
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
فیلم/ اتفاقی ماندگار در تاریخ والیبال ایران

امین اسماعیل نژاد، ستاره تیم ملی والیبال ایران خالق یک صحنه فوق العاده جذاب دیگر در لیگ ملت‌ها شد.

به گزارش مشرق، با وجود عملکرد نه‌چندان خوب تیم‌ملی در هفته اول، امین اسماعیل‌نژاد نمایش‌های جذابی ارائه داد و نوید ظهور یک ستاره فوق العاده را در والیبال ایران داد؛ پرش‌های عجیب و غریب امین و قدرت دست حیرت انگیز او نگاه‌ها را به خود جلب کرد و حتی چند باری صفحات فدراسیون جهانی والیبال، اسپک‌های زیبای این بازیکن را به اشتراک گذاشت که‌ با تمجید کاربران نیز مواجه شد.

اسماعیل نژاد در هفته دوم و با هماهنگی بیشتر با محمدطاهر وادی فرم ‌به مراتب بهتری را از خود به‌ نمایش گذاشت و در همه بازی‌های ایران لقب امتیازآورترین بازیکن تیم را یدک کشید. نه این که او دفاع نشد اما می‌توان به جرات گفت که مقابله او با مدافعان بزرگ دنیا به یک‌ چالش سخت و پیچیده برای آن‌ها تبدیل شد.

عملکرد خیره کننده ستاره نوظهور والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت ها نیز ادامه داشت و امین اسماعیل نژاد در جریان پیروزی بزرگ برابر لهستان تحسین برانگیز ظاهر شد. اوج کار اسماعیل نژاد در ست پنجم آن مسابقه بود، جایی که ستاره والیبال ایران از امتیاز ۲ پشت خط سرویس رفت و تا وقتی که ما امتیاز ۱۲ را کسب کردیم در همان موقعیت قرار داشت.

این چه کاری بود با حریف کردی آقای اسماعیل‌نژاد!

اسماعیل نژاد حالا در اولین تورنمنت ملی بزرگ خیلی زود خود را در قامت یک ستاره تعیین کننده به اثبات رسانده و به جرأت می توانیم بگوییم اگر قدر خودش را بداند، والیبال ایران در سال‌های آینده یک فوق‌ستاره را به دنیا معرفی خواهد کرد.

ایران امروز در یک جدال سرنوشت ساز مقابل اسلوونی قرار گرفت و موفق شد به راحتی حریف خود را شکست دهد تا بخش زیادی از راه صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها را طی کرده باشیم. همچون اکثر مسابقات امین اسماعیل نژاد بهترین بازیکن ایران بود و بیشترین امتیاز را برای ما کسب کرد.

جدا از عملکرد فوق‌العاده اسماعیل نژاد در بحث امتیازگیری او رقم زننده یک صحنه فوق العاده جذاب در مسابقه دیروز بود. در امتیاز ۱۰-۵ محمد طاهر وادی با یک پاس فوق‌العاده زیبا پشت خط زن تیم ملی را تقریباً در یک موقعیت بدون دفاع قرار داد. همانطور که انتظار می‌رفت اسماعیل نژاد با آن قدرت دست شگفت‌انگیزش اسپک خیره کننده ای را روانه زمین حریف کرد.

در صحنه آهسته تلویزیون لهستان نشان داد که این اسپک اسماعیل نژاد ۱۱۷ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته که در نوع خود خیره کننده است. همچنین این حرکت ستاره تیم ملی ایران حاضرین در سالن را به وجد آورد و امین اسماعیل نژاد به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

البته این اتفاق جدیدی برای امین اسماعیل نژاد محسوب نمی‌شود چرا که در مسابقات قبلی ایران نیز شاهد این مسئله بوده ایم که او اسپک های با سرعت و قدرت شگفت انگیزی را روانه‌ی زمین حریفان کرده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    6 0
    دم هرکسی که برای سربلندی ایران میجنگد گرم
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس