کد خبر 1396564
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
سردار رحیمی: ورود سگ به پارک‌ها ممنوع است/ پاکسازی پارک‌ها از لوث اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود سگ به پارک‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق،   سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ بر اساس طرحی، تمام کلانتری‌ها و یگان امداد را مکلف کردیم که بحث ایجاد یک فضای مناسب و برخورد با تمام عناصر آلوده کننده پارک‌ و تفرجگاه‌ها را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد:‌ این طرح در دستور کار روزانه آن‌هاست و هر روز بالغ بر ۲ هزار پارک زیر نظر کلانتری و یگان امداد قرار گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه در این طرح، پارک‌ها از لوث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک خواهند شد، گفت:‌ اخیرا با توجه به دستور جدیدی که صادر کردیم، بحث ورود سگ ها به پارک ها نیز مطرح شد؛ برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نیز نمی‌کنند، به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است. رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است که اعلام می‌کنیم ورود همه این‌ها به پارک ممنوع است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود:‌ این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با این ها صورت خواهد گرفت.

رحیمی درباره شیوه نظارت بر پارک و تفرجگاه ها نیز اظهار کرد:‌ در برخی موارد که فضا اجازه می‌دهد همکاران با موتور و خودرو حضور خواهند داشت اما بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد به صورت پیاده تردد می‌کنند که مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند؛ همکارانم به صورت گشت های دو یا سه نفره در اغلب پارک‌ها حرکت می‌کنند. این اقدام تا لحظه‌ای که مردم در پارک‌ها حضور دارند و در حال استفاده هستند، استمرار خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    23 9
    ضمنا سگ نجس است و چمن و نیمکت‌ها رو نجس می‌کنه. سگ کوچک و بزرگ نداره. باید همه ممنوع باشه
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      10 2
      قبل کرباسچی همه پارکها دیوار داشت. مجددا دیوار کشیده و در گردان بگذارید تا موتورها ، مواد فروشان و سگ پرستان نتوانند وارد شوند. نگهبان بر اساس فهرست تصویری که از پلیس میگیرد اراذل را راه ندهد. دیوار نرده نباشد که از لای آن بتوانند مواد یا سگ عبور دهند. ارتفاعش حداقل شش متر ضد صوت که همهمه به بیرون سرایت نکرده خانه های کنار پارک دچار آلودگی صوتی نشوند. هر کشور شرایط خودش را دارد. دایم ایران را با سویس مقایسه میکنند . آخر در برن ، زوریخ یا کدام شهر سوئیس اینهمه اوباش و زورگیر و سگ پرست است که بگوئیم چون پارک های سویس دیوار ندارد پس ما هم نداشته باشیم.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      11 0
      مراکز خرید و فروش سگ که زیر نظر شهرداریست تعطیل کنید. ورود سگ از خارج توسط مسافران را از همان مبدا ممنوع کنید. خدمات بانکی گذرنامه گواهینامه رانندگی تحصیل دانشگاه و مدارس استخدام درمان را برای همه سگ پرستان لغو کنید. به جای انتظار تا لحظه انفجار منجر به درگیری همسایگان شماره تلفنی ویژه برای اطلاع رسانی سگ پرستان اعلام کنید تا مردم بدون هزینه مالی و اتلاف وقت در مراجعه به دادگاه پلیس راسا سگ ها را از منازل جمع کرده و تعهد بگیرد که منبعد سگ نگه ندارد. در صورت تخلف ثبت در سابقه و برخورد شدید تر. اینگونه سگ ها مردم را به جان هم نمیاندازند. اکثر صاحبان سگ از افراد اوباش و فاسد انتقام جو هستند بفهمند چه کسی شکایت کرده تلافی میکنند. ولی زورشان به پلیس نمیرسد. علیه شبکه منوتو و تبلیغ شبانه روز سگ پرستی و آرایش و بهداشت سگ در مراجع بین المللی شکایت کنید. خانواده مجریان آن شبکه که نقش اصلی در تبلیغ خالکوبی و سگ پرستی دارند در ایران از کلیه خدمات اجتماعی محروم کنید. ممنوع المعامله شوند. فقط اگر خواستند گورشان را از مملکت بیرون ببرند مساعدت شود. اینهمه از کره شمالی بد میگویند یکی پیدا نشد بررسی کند میزان جرم و سگ پرستی در آن کشور چقدر است ؟ تقریبا هیچ. جامعه سالم از بسیاری معیارها در کره شمالیست.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      15 0
      مثل موش گیری برای سگ گیری جایزه بگذارید. هر کس مانع شد خودش را گرفته در اتاقی مملو از سگ نگه دارید. بعد تجربه آزار سگ ها جزو توابین ابدی میشود.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      9 0
      همش الکیه . الان همسایه ما سگ داره . هرروز میاردش پارک محلمون . پلیسم که اونجا نیست . به ۱۱۰ تماس میگیری، میگه به ما چه مربوط ملت انقدر نفهمن تازه سگاشونو میارن پارک دستشویی کنند تو چمنا جای نرم ور احت . اینجا هم که قانون نذاشتند .
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      10 0
      ورود سگ به مجتمعهای مصنوعی هم باید ممنوع بشه
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      7 0
      یک سگباز کثافت کردن سگش روی مبل و قالی و سفره براش عادی شده . وقتی سگ تیتیش مامانیش می...نه وسط فرش از شدت ذوق براش میره تو غش و ضعف
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      6 0
      در خودرو هایی که سگ در صندلی یا پنهان در صندوق شماره اش را برداشته جریمه سنگین و به پارکینگ هدایت کنید. همانطور که هر خودرو کنار پارک ممنوع یا شیر آتشنشانی باشد با جرثقیل منتقل میکنند. سهام عدالتشان را قطع کنید. کنسروهای خارجی که با ارز دولتی وارد میشود برای سگ ها را ممنوع کنید. کسی که توان پرداخت میلیونها تومان برای غذای سگ دارد نیاز به یارانه و سهام ندارد. صدای سگ ها در آپارتمانها اکو شده چند برابر آنچه صاحبش در منزل میشنود به گوش سایر ساکنین میرسد.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      8 0
      هر سلبریتی عکس با سگ در فضای مجازی پخش کرد بلافاصله ممنوع الکارش کنید. از موقعی که گوگوش دو سگ میلیونی اش را به رخ کشیده عده ای در داخل که مقلدش هستند میلیونها تومان میدهند تا مثل او سگ گرانقیمت داشته باشند. بعد همین مقلدان که اکثرا خانم های بازیگر هستند شعار حمایت از کودکان کار و سیلزده و زلزله زده میدهند . خیلی دلشان سوخته آن پولی که صرف سگ و غذایش میکنند به چنین کارهایی اختصاص دهند. گوگوش فردی معتاد و هرزه بود که در مصاحبه اخیرش به همه کارهای ننگین گذشته اش اعتراف کرد. چنین افرادی نمیتوانند الگوی مناسبی برای زنان باشند.
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      8 0
      در نانوایی سگی پرید روی کیسه آرد و وقتی نانوا رفت نان از تنور بیاورد روی کیسه ادرار کرد. تمام آردها آلوده شد. بعد رفتن صاحب سگ به نانوا گفتم چرا اعتراض نکردی گفت مگر خالکوبی هایش را ندیدی ؟ از اون قمه کشهاست. چیزی میگفتم مغازه ام را بهم میریخت. قانون هم از اون طرفداری میکنه نه من!
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      2 8
      کهف 22 از سگ نام برده. بنابر این نمیتواند نجس باشد. ولی رفتار تهاجمی دارد و آلودگی صوتی شدید دارد.
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      4 0
      ۲۳:۵۶ بهت وحی شده یا علامه دهری؟! اسم کفار و مشرکین هم در قرآن اومده. پس نجس نیستن؟! اسم شیطان هم اومده؟! مگر هر اسمی اومد پاکه؟! ثانیا، سگ برای نگهبانی نگه‌داری میشده، آن هم دور از انسان و در آغولش. چه ربطی به نگه‌داری سگ در خانه و خوابوندن در تختخواب داره؟! تو انسانی و حد انسان، اطاعت از خدا است، نه جای خدا حرف زدن!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    22 2
    احسنت! عده ای فضای جامعه و خونه شون رو با باغ وحش اشتباه گرفته‌اند.
  • ایرانی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    19 2
    بسیار کار عالی است. تا این افرادی که هر کدوم ی سگ دنبال خودشون راه می اندازن و با عث سلب آسایش مردم میشه
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    18 4
    ورود سگ به پارک ممنوع درست ، ولی سگ گردانی تو خیابونا آزاده ؟!! خوب تو خیابون با اونهمه جمعیت خطر حمله سگ به افراد که زیادتره !!! اصلا سگ گردانی باید در کل سطح شهرها ممنوع بشه
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      6 0
      چند روز پیش تو خیابون بودم یه خانمه قد ۱۵۰ لاغر ولی ازاین سگ گندهها داشت . اونوقت سگه وحشی، میدوید اینم پشت سرش میدوید .نمیتونست سگو کنترل کنه .
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      1 3
      شما فکر کردی پلیس بگه ورود سگ به پارک ممنوعه ، واقعا ممنوع میشه ؟؟!!! پلیس حق قانونگذاری ندارد بلکه صرفا مجری قوانین است
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 7
      زر مفت مزن
  • سید فروزان CH ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    16 1
    کلا سک بازی را ممنوع اعلام کنند و‌ سکهای ولکرد را هم جمع آوری یا نابود،‌سکهای نگهبان باید دارای برگه یا شناسنامه و مثل اروپا بک سیم کارت زیر پوست هر یک نصب سکهای کوچک آپارتمانی به همین صورت و صاحبان ان باید مالیات بدهند
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      3 9
      تو اروپا صاحبان سگ ها مالیات میدن ؟؟!! حداقل یکبار برو اروپا رو از نزدیک ببین بعد شعر بگو . راستی سویس دوست داری نه ؟
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 6
      ببند درت رو کثافت
  • احمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    6 0
    یه پارک بود که محل معتادها و بعضی جوانان در آن سیگار می‌کشیدند از وقتی فنس هاش حدود دوازده سال هست جمع شده محل حضور خانواده هاست ،با برنامه دارن سگ گردانی و با غذا دادن به سگ های ولگرد امارشونو بالا میبرن حکومت با اینا برخورد قاطع داشته باشه تا جلوی طرح دشمن گرفته بشه
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 11
    پلیس حق قانونگذاری ندارد .
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 1
      خودتو مسخره کردی یا خودتو؟ اصلا رسالت و مأموریت پلیس، حفظ امنیت عمومی و مردم است. اولین قانون پلیس اینه. حالا در هر موقعیت، یک عامل تهدید وجود داره. قرار نیست قانون بگه سگ علمل تهدیده جوجه تیغی نیست! اومدیم و فردا یکی از رفقای اورانگوتان‌تون اومد تو خیابون. باید برن برای برخورد باهاش قانون وضع کنن؟! تا اون موقع منزل شما مهمونه؟! همان قانون کلی اول کافیه. امیدوارم با تلاش و ممارست، عقلت رو به حد لازم برسونی
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    4 0
    بسیار عالی کاری که بایستی قبل تر انجام میشد.
  • کشف حجاب سازمان یافته IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    6 1
    خیلی هم خوب ، ولی در مورد بی حجابی سازمان یافته ای که داره بیشتر میشه توی همین اماکن تفریحی و عمومی چه فکری شده؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      1 2
      کشف حجاب در چه حد برداشتن روسری ویا ...
  • Nazanin IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    2 13
    تا کی میخواست تو این فرهنگ پوسیده بمونید؟ بابا بس کنید پیشرفته آرین کشورهاهم که وضع ما یک میلیونیوم اوناهم نیس دنبال آرامش همه ی موجوداتشونن اعم از سگ‌و گربه.بعد شما دنبال شکنجه ی حیواناتین؟سگ اگه در طول روز پیاده روی نکنه افسرده میشه به جای سگ بیاید دردت رو جمع کنید عجب
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      8 1
      شما سگ ها باید برید تو گله یا نگهبانی جاتون تو پارک و خیابون نیست
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      4 0
      دلت برا انسانها بسوزه افسردگی نگیرن
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      4 0
      خیلی خری
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      5 3
      نازنین = یک پژو 206 پارک کرد کنار خیابان . خانمی بدون حجاب با سگش اومد بیرون. سگش یه پاشو داد هوا تا پی پی کنه ! انوقت اون خانمه بهش میگفت : بشاش عزیزم بشاش قربون او شاش خوشمزه ات بشم ! مگر آن خانم خورده که میگه خوشمزه ؟!
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 0
      فرهنگ تو پوسیده است که پس از آمدن دین هم، همچنان در نفهمی دوران جاهلیت باقی موندی و احمقانه است که فکر می‌کنید پیشرفت کشورها با سگ‌بازی بوده نه کار و تلاش. سگ جاش تو محل زندگی انسان نیست که قرار باشه راه بره. بره تو بیابون تا دلش می‌خواد راه بره. علت این که خودتون رو به حماقت می‌زنید اینه که دستتون از دلیل و برهان خالیه
  • مهدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 1
    پلیس.... :)
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    6 0
    سگ جلو سگ عقب سگردانها شدن عین لکومتیو و واگن تو خیابان پارک سگ جلو زنجیر صاحبش پشتش
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    احسنت پارک ها را به کودکان برگردانید
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    خیلی زودتر از اینها باید جلوی این سگ گردی رو می گرفتن . الان هم یه چیزی فقط گفتن . آیا درعمل چه خواهد شد ؟
  • اشکان IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    چرا فقط تهران! چرا یکبار برای همیشه مجلس قانون منع سگبازی رو تصویب نمیکنه تا مردم کل کشور در آرامش به پارک و خیابان و تفریح بروند و از حمله و صدا و نجاست و بیماریها سگها در امان باشن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس