بازدید ساپینتو از امکانات باشگاه استقلال/ آغاز آنالیز بازیکنان در هتل + تصاویر

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که آبی‌پوشان پایتخت برای تکرار قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کار سختی در پیش دارند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگویی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد:‌ من برای ساپینتو و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. واقعیت این است که ما در کارنامه ساپینتو عملکرد مطلوبی ندیدیم اما این دلیل نمی‌شود که این مربی پرتغالی در استقلال نتواند موفق باشد. او نیاز به زمان دارد تا بتوانیم تا درباره عملکرد این مربی نظر بدهیم و امیدوارم ساپینتو بتواند عملکرد خوبی در تیم داشته باشد.

ورمزیار درباره ادعای این مربی پرتغالی مبنی بر گرفتن ۴ جام قهرمانی با استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو آدم جاه‌طلبی است اما اینکه به هواداران قول ۴ قهرمانی بدهد، کاری بسیار غیرحرفه‌ای است. هیچ مربی‌ای قول ۴ قهرمانی نمی‌دهد و به نظر من وقتی یک مربی چنین قولی می‌دهد، کار آماتوری انجام داده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازیکنان ورودی و خروجی آبی‌ها و در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد نقل و انقتالاتی آبی‌پوشان رضایت دارید؟‌ گفت: من عملکرد حال حاضر نقل و انتقالاتی استقلال را مد نظر قرار می‌دهم چون ممکن است طی روزهای آینده اتفاقاتی دیگری رقم بخورد. من معقتدم که خروجی‌های استقلال قوی‌تر از بازیکنان ورودی آن بوده‌اند و به نظر من اگر استقلال می‌خواهد مشکلات و خلاء‌های خود را پر کند، باید بازیکن‌ بازی‌ساز بگیرد و دفاع وسط‌های خوبی بگیرد چون این پست بسیار حساس است و همچنین در وینگرهای چپ و راست مشکلات موجود را برطرف کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط استقلال، آبی‌های پایتخت، فصل آینده می‌توانند قهرمانی خود را تکرار کنند؟ خاطرنشان کرد: به نظر من برای قهرمانی‌، هر تیمی شانس دارد که بتواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد. استقلال با توجه به شرایط موجود، ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارد اما تکرار قهرمانی برای استقلال کار بسیار سخت و دشواری است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    دلارها رو میرزه جیبش بعد که موقع خداحافظیش و رفتن برای شکایت به فیفا رسید ازش میپرسن پس اون قولها چه شد ؟ اونم برمیگرده میگه 100 تا دیگه مثل من بیاد بازم می چاپتون اساسی چون از بیت المال مردم بریز بپاش می کنین نه جیب عمه تون
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      موقع قرارداد بستن جوگیر شده بود طفلک😂 سر به سرش نزارید شایدم پوکر کرد.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      موقع قرارداد بستن جوگیر شده بود طفلک😂 سر به سرش نزارید شایدم پوکر کرد.
    • مرصاد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      سرمربی پرسپولیس با این همه ستاره قول قهرمانی نمیده" شایدم خیال کرده کیسه هر سال قهرمان میشده" اطلاعات غلط بهتون دادن آقای خاص جدید فوتبال ایران"
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    عملکرد موفقی ندیدی تو کارنامش؟ خخخخ
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      چه عجب یه کیسه ای پیدا شد حرف درست زد
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      هنوز وارد تیم نشده قول ۴ قهرمانی میده. اول بیا اسم بازیکنهارو یاد بگیر، بعدش فیلم بازی سایر تیمهارو ببین، حداقل دوتا بازی تدارکاتی انجام بده، بعد قول چهار قهرمانی را بده. مشخصه مربی کار کشته ای هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس