سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند!

سیاه‌پوشان پلیس امنیت عمومی پایتخت هستند؛ همچون اشباح سیاه بر سر اراذل و اوباش فرود ‌می‌آیند تا خط بطلان بکشند بر سر هرچه نامردی است و رذالت و وقاحت؛ چرا که سر امنیت مردم با کسی شوخی ندارند!

به گزارش مشرق، آدم‌های مظلوم و ناشناخته‌ای نیستند. همه ما حداقل یکی دو بار آنها را دیده یا در موردشان شنیده‌ و خوانده‌ایم.

برروی سر و صورت و گردن‌شان آثار چاقو و تیزی و بخیه و بریدگی خودنمایی می‌کند. دست‌ و بازوها، گلو و صورت و حتی پشت پلک و لاله گوش را پر از نقش و نگار کرده‌اند. با قلدری هر چه تمام‌تر با آن هیکل‌های نخراشیده، با سلاح‌های در دست و نوچه‌هایی که دور وبرشان را پر کرده‌اند خودنمایی کرده و ترس را در دل مردم زنده می‌کنند.  

خدا نکند کینه کسی را به دل بگیرند، هست و نیستش را نابود می‌کنند حتی به در و همسایه اش هم رحم نمی کنند چه شکست عاطفی باشد چه تصفیه حساب شخصی؛ از آتش زدن مغازه و خانه و ماشین گرفته تا تیراندازی و چاقو و قمه‌کشی.

سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند! +عکس و فیلم

در این بین برای‌شان فرقی هم ندارد که کسی بیاید و برود و چاقو و تیزی بخورد و خونی بریزد؛   چه مردم عادی باشند، چه رهگذر و چه مأمور پلیس ۱۱۰؛ درست مثل آنچه در مرتضی‌گرد بوقوع پیوست؛ به جان هم افتاده بودند و وقتی مأمور پلیس آمد تا جدایشان کند با چاقو زخمی کرده و به جانش افتادند.

درگیری، نزاع، تخریب، گردن‌کشی و خودنمایی بخشی از جوهره وجودی‌شان است. اصلاً تا دعوا نکنند و تیزی نکشند و خونی نریزند روزشان شب نمی‌شود.

از هیچ چیز هم ابایی ندارند. اصلاً برای‌شان مهم نیست که زن و بچه‌ مردم از ترس زهره ترک شود یا آن یکی با ضربه چاقو قطع عضو شود!

سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند! +عکس و فیلم

بله؛ درست متوجه شدید اراذل و اوباش را می گویم؛ محلات را به تسخیر خود درآورده‌ و بدون ترس و لرز، برای خودشان برو بیایی به هم زده و نوچه و نوکری پرورده ‌اند.

در دسته‌های چندنفره، می‌آیند و می‌روند. آنقدر پررو شده و کار را به جای باریک رسانده‌اند که پلیس هم طاقتش طاق شده و آمده است تا خط بطلانی بر قلمرو ورزی و عربده‌کشی‌شان بکشد!

اوباش برای خودشان سطح‌بندی دارند. قلدرترها سطح یک هستند و تحت کنترل شدید پلیس امنیت؛ دفتر و دستک دارند و نوچه‌هایی که دور و برشان را گرفته‌اند. خودشان را افراد مطرحی می‌دانند، شاخ و شانه می‌کشند، در محله زندگی‌شان فرمانروایی می‌کنند و کسی اجازه ندارد بدون اجازه‌شان آب بخورد.

سطح دویی‌ها همان نوچه‌های دور و بر گنده‌ لات‌ها هستند؛ آنها هم برای خودشان قلدرهایی هستند که به زیردستان‌ خود و نوپاها دستور می‌دهند.

اما سطح سه‌ها همان تازه واردها هستند؛ بروبچه‌هایی که می‌خواهند خودی نشان دهندآن هم با توسل به هم‌گروهی با اراذل و اوباش تا قدرتی دست و پا کنند!

اما آنچه در این بین مهم است این است که تمام این اراذل و اوباش چه سطح یک، چه سطح دو و چه سطح سه کارشان فقط یکی است؛ آن هم ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس در محلات.

سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند! +عکس و فیلم

آنقدر آتش سوزاندند و جان و مال و ناموس مردم را به مخاطره انداختند که کاسه صبر همه را لبریز کردند تا آنجا که سر وکله سیاه‌پوشان پلیس امنیت از راه رسید!

مأمورانی زبده، شجاع، توانمند، ورزیده و آگاه و مسلط به علوم و فنون رزمی که در تیراندازی هم حرف برای گفتن دارند.

با آن قد و بالای بلند و لباس‌های سیاه که از نوک سر تا نوک پای‌شان را پوشانده همچون «اشباح سیاه» به جنگ با هر چه آنچه نامردی و  رذالت و وقاحت  است می‌روند.

جامعه هدف‌ سیاه‌پوشان پلیس امنیت اراذل و اوباش هستند همان‌هایی که ابائی ندارند در ترساندن زن و بچه مردم!

اما امروز دیگر روزگار بر وفق مراد اراذل و اوباش نیست؛ دیگر زمان بزن و در روها گذشته است  چرا که پلیس سر بزنگاه‌ها خفت‌شان می‌کند!

از در و دیوار، آوار می شوند بر سر اراذل و اوباش، همان وقت که حتی فکرش حتی لحظه‌ای به ذهن‌شان خطور نمی کند!

سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند! +عکس و فیلم

 سیاه‌پوشان پلیس امنیت با کسی شوخی ندارند؛ امنیت مردم خط قرمزشان است. تحرکات اراذل و اوباش را رصد کرده و با اشراف کامل و بهره‌گیری از تیم‌های اطلاعاتی به سراغ اوباش رفته و خط پایانی می کشند بر هر چه نامردی است و ناجوانمردی!

اینها همان مردان بلندبالای پلیس امنیت عمومی تهران هستند؛ همان‌ سیاه‌پوشانی که وحشت را برای اوباش به ارمغان آورده اند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 0
    لات هم لاتهای قدیم حداقل نامرد نبودند
  • شهاب شاهین IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    9 0
    اینا رو تو خواب خفت نکنید روز روشن بگیرید مقاومت کردن مثل پلیس های آمریکا از چن متری شلیک کنید
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      3 0
      دو روز دیگه آزادن...
  • هموطن GB ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 0
    جرم اینها بر هم زدن امنیت کشور است که باعث فرار سرمایه و افزایش بیکاری و جرایم مرتبط با فقر میشود، قانون مجازات سنگین وضع کرده، انجام دهید تا عبرت بشود برا بقیه، مجازات سنگین فقط کار ساز است
  • ب IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 0
    اینطور که نوشتید یاد فیلم شهر خدا افتادم که اوباش چنان یه شهر کامل رو زیر سلطه داشتن که پلیس هم ازشون فرار می کرد
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 0
    خداوند کمکشون کنه .اگر نباشند این ارازل مثل کفتار مردم را تکه تکه خواهند کرد .
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    شهرقدس تهران (قلعه حسن خان) فراموش نشه، می ترسم یه چیزایی بگم مشرق نیوز مصلحت ندونه منتشر کنه، آقایان بزرگوار نیروی انتظامی لطفا این منطقه رو دریابید به نیروهای بومی اونجا به هیچوجه خاطر جمع نباشید بهیچوجه، مخصوصا بحث سوداگران مواد مخدر، خدا گواهه اینا تو محل ما سالهاست آزادانه دارن مواد مخدر توزیع می کنن همه هم میدونن اما کاملا آزاد هستن، دو روز میرن بازداشت و زود برمی گردن به همین راحتی
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 1
    همش نمایشیه
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 0
    اصطلاحات وتعریفی که ازاین قماش پست فطرت نا امن کننده امنیت مردم شده دقیقاتعریف دقیق ازیه سگ هارهست که بایدمعدوم وکلکشون کنده بشه
  • علیرضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    درود بر رزمندگان ناجا ..................به نظرم انتخاب اسم فراجا اشتباه بزرگی بود و باید مثل کشورهای دیگه وزارت امنیت داخلی تشکیل میشد
  • امیررضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 1
    سلام. خدا بهشون سلامتی بده که حافظ جان ومال وناموس مردم هستند. خداروشکر میکنم که درجمهوری اسلامی نفس میکشم.که هیچ اراذل واوباشی در جمهوری اسلامی امنیت نداره. الحمدلله
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 0
    اینقدر زحمت نکشید بابا ، فردای بازداشت با قید وثیقه آزاد می شوند و باز روز از نو روزی از نو !!!!!!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    مشرق جان عزیز قربان شکلت ، من خودم به شخصه روزی نیست که خبرها ر از طریق سایت شما پیگیر نباشم
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    نباید اینها فرصت داشته باشند ازادانه برای خود ده ها بار هنجار شکنی کنند بعد در یک مانور دستگیر شوند باید قبل از د رست کردن اسم و رسم همان هنجار شکنی و جرم اول ریشه انها خشکانده شود
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    تو روح اموات اراذل نامرد
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    بیشتر ارازل دیگه ادم بشو نیستند قانون باید ارازل و اوباشی که مجرم هستند رو بی بر و برگرد اعدام کنه و این جوجه ارازل تازه متولد شده رو هم حبس ابد تا عبرت بشه واسه بقیه جوجه ارازل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس