برتری آماری والیبال ایتالیا مقابل ایران/ شاگردان عطایی، پر اشتباه و کم خطر در حمله +عکس

تیم ملی والیبال ایران درحالی مغلوب ایتالیا شد که اشتباهاتش بیشتر از حریف بود و در حمله نتوانست کارایی بالایی داشته باشد.

به گزارش مشرق، سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه) با ۶ دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.تیم‌های ایران و ایتالیا از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۹ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۹ پوئن در حمله، ۷ امتیاز در دفاع، ۸ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایتالیا بود.

بازیکنان سرزمین چکمه نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۰ امتیاز کسب کردند که شامل ۳۳ امتیاز حمله، ۱۰ دفاع، ۸ پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

برتری آماری والیبال ایتالیا مقابل ایران/ شاگردان عطایی، پر اشتباه و کم خطر در حمله +عکس

مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    2 0
    اگر استعداد و توانایی اسماعیل نژاد و عابدی و اسفندیار و . . . در خدمت تیم باشد می توانیم نتایج بهتری بگیریم به شرطی که سرمربی ایران بعد از ده بازی متوالی بتواند ترکیب اصلی تیم را متوجه شود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس