اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی‌روش +عکس

قرار گرفتن نام کی‌روش بین فالوئرهای صفحه اینستاگرامی تیم ملی حاشیه ساز شد.

به گزارش مشرق، از صبح امروز صحبت‌هایی در مورد احتمال کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ به فاصله حدود چهار ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، در فضای مجازی مطرح شده است.

همچنین وجود نام کی‌روش دربخش دنبال شونده‌های صفحه اینستاگرام تیم ملی باعث شده برخی در فضای مجازی از جدی‌تر شدن بازگشت این سرمربی پرتغالی به ایران خبر بدهند.

این در حالیست که صفحه اینستاگرام تیم ملی که از دوره سرمربیگری کی‌روش فعالیت خود را آغاز کرده، پس از جدایی‌اش او را آنفالو نکرده بود. ضمن اینکه خود کی‌روش هم پس از خداحافظی با تیم ملی کشورمان این صفحه را آنفالو نکرد. مشابه کاری که پس از جدایی از دو تیم کلمبیا و مصر انجام داد.

در واقع صفحه سه تیمی که کی‌روش در سال‌های اخیر از آن‌ها جدا شده، در لیست ۲۳ تایی دنبال شونده‌های این مربی قرار دارند. با این وجود در اتفاقی عجیب پس از حواشی اخیر، مسئولان رسانه‌ای تیم ملی و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند صفحه کی‌روش را آنفالو کنند.

این اخبار در شرایطی منتشر می‌شود که فدراسیون فوتبال بارها از ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ خبر داده است. با اینحال پیرامون بحث تغییر سرمربی تیم ملی که از روز گذشته جدی‌تر شده، تاکنون موضعی رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی‌روش +عکس

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی‌روش +عکس

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی‌روش +عکس

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی‌روش +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    10 4
    شرم آور است
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      8 3
      باید منتظر شکست سنگین تیم ملی و زنگ استراحت شدن تیم ملی در جام جهانی بود
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    11 15
    با بازگشت کیروش مشخص میشه دلالها فوتبال این مملکت را اداره میکنن کسی که‌ هشت سال در اين مملکت خورد و توهين کرد بدون کوچکترین افتخار بين المللي اما‌ باز هم جز گزينه ها است يعني این‌که دلالها خوب کارشون را بلدن
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      11 7
      زمان کیروش با پرتغال کرستیانو رونالدو، مساوی کردیم، با آرژانتین ۹۰ دقیقه مساوی، با اسپانیا یک گل الکی شبیه گل به خودی خوردیم. خدا عقل بده به کسایی که میگن زمان کیروش فوتبال پیشرفتی نکرد!!
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      5 4
      آره اتوبوس ردیف کردیم تا فوتبال بازی نکنیم و اعصاب خورد کن شویم
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      4 1
      بببن چقدر دست شما کیروش فن ها خالیه که باخت یه سرمربی را جز افتخاراتش حساب می‌کنید همین باختهای آبرومند کل افتخارات کیروشه البته افتخارات ديگه ای هم داره از جمله اولین باخت تاريخ ما به ژاپن با اختلاف سه گل، غول ساختن از کشورهای درجه‌ چندم آسیا از جمله عراق و بحرين و باخت به تیمهایی چون‌ لبنان و... پاداش برد بازیهای دوستانه با تیم‌های درجه‌ چندم آفریقایی و قضیه پورسانت لباس‌ و فاجعه‌ دلالی بازیهای تدارکاتی
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    9 7
    تیم ملی تونسته تا اسکوچیچ تا این پایه بیاد چرا باید عوض بشه؟ عوضش شدن مربی تیم ملی ایران در این برهه حساس نشون میده مسئولین علاقه ای به موفقیت تیم ملی ندارن
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    10 9
    اسکوچیچ باید تغییر کنه وگرنه نتایج افتضاحی توی جام جهانی می گیریم.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      6 8
      خیلی پررو هستید
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    5 5
    نظرات را خواندم همه ابکی بود .....کی روش کی توهین کرد همون روز که این یارو خیابونی برای خودشیرینی اشک ریخت و بعد انصاریان به خاطر این کارش با بولدزر از روی خیابونی رد شد. کی روش اومده بود اصفهان اینقدر مردم بهش احترام گذاشته بودند و هدیه بهش داده بودند براش کامیون گرفته بودند که بتونه هدایا را منتقل کنه حالا این ادم میاد به این مردم توهین کنه ....کی روش تنها کاری که خوب انجام سفارش پذیر نبود یعنی حرف هیچ مربی راخلی را قبول نداشت و فقط توجه اش به این بود که تاکتیک بازی و نوع بازی کنی که در ان تاکتیک بدرش میخورد را انتخاب کند. حالا یه عده که کیروش به خاطر توقعات بی ربط ا روی انها با بلدرزر رد شده براش دست گرفتند.
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      2 1
      پیرو کامنت بالا باید عرض کنم گروه ایران گروهی سخت است و چون ایران همسایه قطر هست ایرانیان زیادی حتما از این بازی ها دیدن خواهند کرد . در اولین اقدام باید مربی داشته باشیم که شرایط را به نحوی تغییر دهد که تیم گل نخورد یعنی یک دفاع مستحکم و در مرحله دوم به فکر گل زدن باشند.این شرایط و این دفاع مستحکم معماری مثل کیروش نیاز داره...در ضمن بعد از جام جهانی هم کیروش میتواند سکوی پرتاب بجه ها به تیم های مطرح اروپایی باشد.
    • حاج کاطم IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      تو ب من بگو کی تو این مملکت تونسته تو کاری پیشرفت کنه اگه بخواد مستقل باشه؟
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    4 4
    کیروش هم کارنامه خوبی داره: سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد ، هم بچه های تیم ملی ایران و مدلشون رو میشناسه و بچه های تیم هم میشناسنش، نیازی به چند ماه آشنایی با توانایی ها و انتقال منظور و تاکتیک ها نیست. از زمان اومدن روحانی، باهاش بد برخورد کردند و انگار عمدا میخواستند ارث دوران احمدی نژاد رو به هر طریقی شده بیرون کنند. اونم بعضی وقتا عصبانی میشد. اما زمان احمدی نژاد که اذیتش نمی کردند خندان بود. کیروش علیه تحریم نایک هم حرف زد به نفع ایران
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    3 2
    فوتبال یه ورزش آنگلوساکسونه. تیم ملی و استقلال و پرسپولیس باید منحل بشن. اینطوری جلوی خیلی از حیف و میلها گرفته میشه.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    4 3
    کی روش کم پول شده دوباره میاد پول بالا بکشه حقوقش از تمام ایرانی ها بالاتره هیچ پخی هم نیست. مافیای کثیف فوتبال همش آبروریزی
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 1
      بابا کی روش برای خودش جزیره اختصاصی داره تو میگی پول
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    کی روش از اسکوچیچ اسکوچیچ تاک تیک داره.
  • DE ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    طرفداران کی‌روش: هورا، ما با دفاع اتوبوسی خوب باختیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس