کد خبر 1396253
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کتاب سر سر - حاج عبدالله اسکندری - کراپ‌شده

کتاب«سِرِّسَر» زندگینامه سردار عبدالله اسکندری، مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و شهید مدافع حرم آل الله است که توسط انتشارات روایت فتح و به قلم نجمه طرماح درسال ۱۳۹۵ به چاپ رسید.

به گزارش مشرق، در آستانه عید بزرگ قربان، انتشارات روایت فتح چاپ هفتم کتاب«سر سر» را منتشر کرد.

خواندن این مطلب ا هم پیشنهاد می‌کنیم؛

عید نوروز بدون شیرینی‌های حاج عبدالله + عکس

مبارزه عقیدتی مرز نمی شناسد و تا کفر و نفاق و شرک و جهالت و تعصب کور هست بازار جهاد و شهادت نیز پر رونق خواهد بود.

کتاب«سرّسَر» به چاپ هفتم رسید

کتاب«سِرِّسَر» زندگینامه سردار عبدالله اسکندری، مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و شهید مدافع حرم آل الله است که توسط انتشارات روایت فتح و به قلم نجمه طرماح درسال ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است.

این کتاب از شهید بی‌سری می‌گوید که خون به ناحق‌ریخته‌اش قساوت قاتل و شجاعت و ایثار خانواده‌اش را فریاد می‌زند.

هرچند این سردار بزرگ در سوم خرداد ۱۳۹۳به قربانگاه رفت و سر نازنینش را در راه دینش داد، اما عید قربان متعلق به او وتمام شهدای راه خداست.

در بخش‌هایی از کتاب می‌خوانیم:

زمان برای آقا عبد الله به چشم انتظاری می گذشت و برای من به بلاتکلیفی. به اعتکاف نزدیک شده بودیم. گفت: تا الان که خبری ازشون نیست. خداکنه تو این دو سه روزه هم زنگ نزنند و من به اعتکافم برسم.

ده سال پیاپی عضو ثابت معتکفین مسجد جامع قصر دشت بود. بنیاد هم که بود، با وجود مسئولیت سنگینش فقط برای همین سه روز مرخصی می گرفت. آن هم اگر به جمعه نمی خورد که گر این طور بود دو روز بیشتر مرخصی نمی گرفت. بهانه دست بعضی ها افتاده بود که رسیدگی به امور خانواده های شهدا کمتر از عبادت نیست. آقا عبد الله می گفت: ما به کارمند ها مرخصی می دیم که با خانواده هاشون سفرای زیارتی، سیاحتی برن یا چند روزی بیشتر به کارهای منزل و اهل و عیال برسند. راضی هستیم به این کار حالا از حق مرخصی مون سه روز برای اعتکاف استفاده کنیم فکر نمی کنم به جایی بر بخوره. رسیدگی به مشکلات مردم هم سر جای خودش و کوتاهی نمی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس