کد خبر 1395985
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
درخواست عجیب و ۱۰ میلیارد تومانی مربی ایرانی برای کمک به گل محمدی!

شنیدیم یک مربی ایرانی برای کمک به یحیی گل محمدی در پرسپولیس درخواست ۱۰ میلیارد تومانی داشته است!

به گزارش مشرق، یکی از مهم ترین دغدغه های سرمربی پرسپولیس پس از جدایی حمید مطهری و پیوستن او به نساجی مازندران، پیدا کردن دستیار اول فنی و با دانش بوده است.

یحیی گل محمدی به تازگی ۳ عضو کادرفنی خود را از دست داد. ابتدا داود فنایی پس از هجمه‌های فراوان نسبت به افت حامد لک و عملکرد ضعیف گلرهای پرسپولیس در فصل گذشته از این تیم جدا شد. سپس مظاهر رحیم‌پور که در نیم فصل لیگ نوزدهم به همراه یحیی‌گل‌محمدی و سایر اعضای کادرفنی از شهرخودرو راهی پرسپولیس شد پس از انتقادات فراوان در یک سال اخیر، به همکاری خود با یحیی و باشگاه پرسپولیس پایان داد. نفر بعدی هم حمید مطهری بود که با پیشنهاد نساجی مازندران مواجه شد که این آخری برای یحیی گل محمدی ارزشی فراتر از یک دستیار معمولی داشت.

بیشتر بخوانید:

زمان حضور مهاجم برزیلی پرسپولیس در ایران

سرمربی پرسپولیس خیلی دوست داشت حمید مطهری را حفظ کند اما نمی توانست جلوی پیشرفت او به عنوان سرمربی را بگیرد و برهمین اساس با جدایی اش موافقت کرد. با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس صحبت از برخی از مربیان خارجی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شنیده شد اما این مذاکرات به نتیجه نرسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی جلسات تمرینی خود را بدون حضور دستیار اول سرمربی برگزار کنند.

درخواست عجیب و ۱۰ میلیارد تومانی مربی ایرانی برای کمک به گل محمدی!

در چند وقت اخیر صحبت‌هایی از حضور برخی از مربیان خارجی در پرسپولیس مطرح شد و حتی نام برخی از مربیان داخلی هم به میان آمد اما همچنان توافقی صورت نگرفته تا حالا دوباره اسامی چند مربی ایرانی مطرح شود. در همین ارتباط اسامی برخی افراد سابقه سرمربیگری در تیم های باشگاهی داشته و به همین خاطر راضی به دستیاری ولو در پرسپولیس نیستند.

در این میان شنیدیم یکی از این افراد که سابقه سرمربیگری هم دارد گفته است درصورتی دستیار یحیی گل محمدی می شود که قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی با او امضا کنند. لطفا تعجب نکنید! طرف مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس با مربی خارجی به عنوان دستیار اول بالاتر از این رقم می بندد و چرا این مبلغ نباید به او پرداخت شود؟

البته اخبار تکمیلی حکایت ازآن دارد که باشگاه پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی با این درخواست به شدت مخالفت کرده اند و به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس چاره دیگری ندارد مگر آن که با یک دستیار جدید خارجی به توافق برسد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس