قیمت لیفان ۸۲۰ حداقل ۴۶۰ میلیون تومان است. فروشنده‌ای در یکی از شهرهای استان مازندران لیفان ۸۲۰ مدل ۹۵ که یکی از نخستین مدل‌های تولیدشده توسط کرمان‌موتور است، رقم فروش را ۴۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. این مدل طی شش سال اخیر تقریبا ۱۰۰ هزارکیلومتر راه رفته و روی بدنه آن دو لکه رنگ وجود دارد.

فروشنده لیفان ۸۲۰ مدل ۹۵ در تهران در ازای ۴۷۰ میلیون تومان حاضر به رد کردن لیفان ۸۲۰ است. این یکی مثل مدل قبلی ۱۰۰ هزارکیلومتر مسافت طی کرده و با دو لکه رنگ فروخته می‌شود. قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۹۵ در یک آگهی ۵۳۰ میلیون تومان نوشته شده است. کارکرد این خودرو ۹۳ هزارکیلومتر است و روی بدنه آن یک لکه رنگ وجود دارد.

قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۹۵ با رنگ قهوه‌ای در یک آگهی دیگر درحالی ۵۵۸ میلیون تومان قید شده که طبق ادعای فروشنده موتور و بدنه آن سالم است. بین مدل‌های تولید شده در سال ۹۶ یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در مازندران فروخته می‌شود. فروشنده که ۱۳۴ هزارکیلومتر از خودرو کار کشیده، ۵۷۰ میلیون تومان در ازای فروش لیفان ۸۲۰ طلب کرده است. این مدل نیز بدون ایراد و فنی و بدنه فروخته می‌شود.

قیمت لیفان ۸۲۰ نهایتا ۷۰۰ میلیون تومان است. لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ دقیقا با این رقم آگهی شده است که تا اردیبهشت ۱۴۰۲ گارانتی دارد، از نظر بدنه و فنی بدون ایراد است، اما فروشنده به میزان کارکرد آن اشاره نکرده. شخص دیگری در استان قزوین لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ را با همین قیمت می‌فروشد. این خودرو در چهار سال گذشته حدود هشت هزار کیلومتر راه رفته و از حیث بدنه و فنی بدون ایراد به‌شمار می‌رود.

قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ در یک آگهی دیگر ۶۶۰ میلیون تومان نوشته شده است. گارانتی این محصول نیز فعال است و کارکرد آن ۸۰ هزارکیلومتر نوشته شده. قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ با رنگ مشکی در شیراز ۶۵۰ میلیون تومان نوشته شده است. لیفان ۸۲۰ مدل ۹۵ را درحالی ۶۰۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند که بیمه بدنه دارد، از نظر فنی و بدنه بدون ایراد است و طی شش سال گذشته ۱۶۰ هزارکیلومتر راه رفته است. قیمت لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ با رنگ نقره‌ای در یک آگهی دیگر ۵۷۰ میلیون تومان نوشته شده است. روی بدنه این خودرو یک لکه رنگ وجود دارد و میزان کارکرد آن ۴۲ هزارکیلومتر نوشته شده است.

مشخصات لیفان ۸۲۰ در بازار مدل‌های کارکرده

مدل

کارکرد

توضیحات

قیمت

۹۵

۱۰۰ هزارکیلومتر

دو لکه رنگ روی بدنه

۴۶۰ میلیون تومان

۹۵

۱۰۰ هزارکیلومتر

دو لکه رنگ روی بدنه

۴۷۰ میلیون تومان

۹۵

۹۳ هزارکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۵۳۰ میلیون تومان

۹۵

۱۱۵ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۵۵۸ میلیون تومان

۹۶

۱۳۴ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۵۷۰ میلیون تومان

۹۵

۴۲ هزارکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۵۷۰ میلیون تومان

۹۵

۱۶۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۶۰۰ میلیون تومان

۹۷

۴۵ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۶۵۰ میلیون تومان

۹۷

۸۰ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۶۶۰ میلیون تومان

۹۷

هشت هزار کیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۷۰۰ میلیون تومان

۹۷

-

بدون ایراد فنی و بدنه

۷۰۰ میلیون تومان

منبع:فرارو