به گزارش مشرق، کاربر توییتری نوشت: با آغاز کارسازی شهرداری برای ساخت 180 هزار واحد مسکن در تهران، حناچی شهردار سابق به سبک آخوندی با ساخت مسکن مخالفت کرد. یکی از دلایل مخالفتش هم کم شدن درآمد شهرداری است. اینو بذارید کنار این اصرار زاکانی که معتقده شهرداری برای خانه دار شدن مردم باید از حق خودش هم بگذرد

البته باید یاد آوری هم کرد که اینها همان های هستند که معتقد بودند، تهران باید محل زندگی فقط درآمد بالاها باشه و طبقه متوسط رو به پایین بهتره پایتخت را ترک کند و اساسا در قاموس مدیریتی شون حق ساخت مسکن برای مردم و اقشار ضعیف جای نداشت و ندارد.

جماعتی که معتقد بودند تهران باید محل زندگی درآمد بالاها باشه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    8 1
    اخوندی که جاش معلومه وسط جهنم
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 9
    حالا این فرموده آقای زاکانی چه کمک عملی به ارزانی یا حل شدن مشکل مردم شده؟!!!!!
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    5 0
    دو نفر سمت چپ ذاتاً خراب هستند. مخصوصاً نفر اول از سمت چپ
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    8 0
    روش لیبرالها حذف فقیر و رشد غنی است آخوندی روحانی حناچی جهانگیری افکار لیبرالی دارند
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    7 0
    کارشهرداردراین مورد مثبت یود
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    8 0
    ننگ بر هاشمی بر حناچی و کرباسچی و آخوندی ضد مردم
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    هر دروغی که گفته می‌شود نباید باور کرد ! با دروغگو بر خورد کنید ....
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    4 0
    خدا لعنت شون کنه .روسیاهی در قیامت کمترین است برای اینها
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    3 0
    اوایلی که مرحوم اقای هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت امام رییس جمهور شد جمعی حدود سیصد نفر از دوستان حزبی و شرکا و عناصر اقتصادی از طیف های مختلف سیاسی را در جلسه ای مهم جمع کرد و محور سخنان و تحلیل ان مرحوم در ان جلسه عمدتا به وضعیت سازندگی خرابی های گسترده ناشی از جنگ اختصاص داشت . در ان جلسه ایشان نکاتی خطرناک را اظهار کرد که برای بخشی از میهمانان تعجب انگیز و قابل تامل بود . ایشان در ان جلسه گفت : باید کشور را ساخته شود گرچه از شماها 300 نفر خیامی ( سرمایه دار کلان و معروف دوران پهلوی دوم ) درست شود ! ایشان همچنین اضافه کردند تهران باید شهری لوکس و عمدتا محل زندگی نخبگان سیاسی و اقتصادی و تولید کنندگان پول و ثروت و مسئولین اجرایی کشور باشد . برای این کار باید هزینه زندگی در تهران را بسیار بالا برد تا اقشار با در امدهای بالا فقط در تهران بمانند !!!خروجی این نگرش و فکر خطا موجب نا عدالتی اقتصادی و پدید امدن و تقویت احزاب و جریانات اشرافی و دوری از خطوط عدالتگرایانه انقلاب و اخلاق و معنویت و گرایش و اعتماد شدید بخشی از نخبگان و فعالان سیاسی به غرب مخصوصا امریکا و انگلیس شد . از زمان ان مرحوم و تصمیمات اشتباه اقتصادی و فرهنگی ایشان ریزش های نیروهای انقلاب اغاز و سرعت گرفت . فتنه های سیاسی و اعتراضات و خشونتهای اجتماعی دهه های بعد تا برسیم به دولت اقای روحانی با قصه پر غصه برجام نافرجام و سیاست خارجی منفعلانه دکتر ظریف و چالشهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی انان نتیجه ریل گذاری مرحوم اقای رفسنجانی در حوزه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست خارجی است که هنوز کشور دچار چالش های ان است . لذا به جناب اقای رئیسی که صادقانه و پر تلاش قصد اصلاح اقتصادی و مهمتر از ان اصلاح فرهنگ و اخلاق و احیای ارزشهای اسلامی و انقلابی را دارند توصیه خیرخواهانه و اکید میشود که حتما در فکر تغییر اصولی این ریل گذاری خطا و خطرناک 30 سال گذشته غربگرایان باشند .
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    زمان اقای رفسنجانی و حاکمیت حزب اشرافی کارگزاران و سلطه سازمان سیاسی - امنیتی مجاهدین انقلاب بر دولت ایشان مرحوم اقای رفسنجانی در جلسه ای مهم گفته بود برای اینکه در تهران فقط نخبگان و ثروتمندان کلان و صاحبان قدرت و ثروت اسوده زندگی کنند باید انقدر هزینه زندگی را بالا ببریم که فقط این اقشار بتوانند در تهران بمانند وبعد برای مثال قریب به این مضمون گفته بود مثلا باید قیمت یک عدد پرتقال را 50 تومان برسانیم این در زمانی بود که پرتقال جعبه ای نهایتا 5 تا 7 هزار تومان بود !!!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    امام راحل ره بارها خطر حاکمیت صاحبان ثروت و قدرت و روشنفکران پیوسته به غرب را گوشزد فرمودند . قدرت و ثروت وریاستی که توسط اموزه های دینی و ارزشهای انقلابی مدیریت نشوند فساد زا هستند .
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    3 0
    تولید و توضیع فقر برای فقرا و تولید ثروت برای ثروتمندان و ایجاد شکافهای وحشتناک طبقاتی نتیجه انحراف از خط انقلاب و امام و روی اوردن به اقتصاد لیبرالیستی منحط غرب است .
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      توزیع
  • مجید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 2
    جواز ساختمان سی طبقه معروف چیز دیگری میگه؟؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس