به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: این اطلاعات از وبسایت شهرداری تورنتو است. اگر یک سگ هرچند واکسن زده و دستاموز، بدون قلاده در مکان عمومی گردانده شود، صاحب سگ تا مبلغ ۳۶۵ دلار جریمه خواهد شد.

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

اگر سگ‌ شما در جایی بجز ملک خودتان مدفوع کند و آنرا تمیز نکنید شما تا ۳۰۰ دلار جریمه خواهید شد. اگر سگ کسی را مورد حمله یا حتی برای کسی ایجاد احساس نا امنی کند صاحب سگ از نظر قانون مسئول است و تا زندان هم برای او در نظر گرفته میشود.

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

شما اجازه غذا دادن به سنجاب ها را هم ندارید، چه برسد به حیوانات پستاندار وحشی. دلیلش هم عنوان شده که حیوانات روند تغذیه و زیست طبیعی شان را از دست میدهند، بیماری افزایش میابد و برای محیط زیست و انسان ضرر دارد.

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

شما حق همراه داشتن ۳ سگ را بیشتر ندارید و مامور تعیین شده توسط قانون حتی فقط در صورت احساس اینکه حیوان خانگی شما خطری برای کسی دارد می‌تواند آنرا توقیف کند.

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

این فرهنگ ضد ایرانی تکثیر سگ‌های خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟

با توجه به موارد بالا چطور است در ایران یک عده غرب‌زده از ولگردی «گله سگ‌های بی‌قلاده و هار» در خیابان ها حمایت میکنند. این فرهنگ ضد ایرانی و انسانی تکثیر سگ‌های مریض خیابانی را چه کسانی در ایران رواج دادند؟ امیدوارم مسئولین فکری به حال این سگها و حامیان بی فرهنگشان کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    22 1
    قابل توجه غربگدایان. مطالب عنوان شده در بالا به معنای این است که شما از صاحبان خود نیز پیشی گرفته اید. البته نمیدونم این خوبه یا بد
    • احمد TR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      4 0
      آقا جان تا کی پرونده این سگهای ولگرد و سگ گردی را کش خواهید داد؟؟؟؟. یک بار بساط این سگ بازی و گربه بازی در اون ممکلت را ببنید و تمامش کنید . هر چه کش دهید . سک بازان پرو تر و زبان دراز تر هم خواهند شد. چه بسا اربابان این کاسه لیسهای غربی سر همین جمع کردن سگبازی و سگ گردی در ایران یک تحریمهایی هم برای حقوق حیوانات وضع میکنند . چون از این اروپا و آمریکا هر کار احمقانه ای را میشه انتظار داست.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    10 1
    احسنت
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    8 3
    همه اینها ناشی از فرار دادن زن ها ازخانه جهت کار بود که دستکاری در اکو سیستم جامعه و انسان صورت گرفت و اینطوری تنهایی خودشان را با حیوانات دنبال کنند
  • حسين IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    15 3
    وقتى خوراك فرهنگى كودكان ديروز كارتونهاى ژاپنى برگرفته از داستانهاى اروپايى نظير "بل و سباستين"، "بچه هاى كوه آلپ"، "باخانمان"، "حنا دخترى در مزرعه"، "دخترى بنام نل" و ... بود كه همگى مروج فرهنگ زندگى هرچه نزديكتر با حيوانات بودند، نبايد از جامعه امروز انتظار ديگرى داشت! وقتى در شوهاى تلوزيون، ارزشها كمرنگ و سلبريتى ها جاى مفاخر علمى، فرهنگى، جهادى و ... را مى گيرند و هر وقت كه تلوزيون را روشن مى كنيم، يكى از سلبريتى ها در برنامه اى مشغول خاطره بازى است، نبايد انتظار داشته باشيم كه ادامه توصيف زندگى آنها، به فضاى مجازى موكول نشود و فرهنگ بى فرهنگى شان ترويج نشود! وقتى سلبريتى جوان و بى سواد در تلوزيون از كسل كنندگى دانشگاه و درس مى گويد و در فضاى مجازى دلها مى برد، بايد هم بزرگان علم و فرهنگ و ايثار در غربت بمانند و تربيت جامعه ابتر بماند!
    • شاغلام IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      1 1
      البته وجه تشابه ديگرى هم داشتند اين كارتونها: تقريبا در همه آنها موجودى به نام غايب بود! يا در اوايل داستان حذف مى شد و يا اصلا نبود و آنجا بود كه سلبريتى دوران كودكى نياز به حمايت يك سگ، گربه يا حتى سنجاب (در كارتون هاكلبريفين) پيدا مى كرد تا تنهايى او را پر و از او دفاع كند! خلاصه اينكه چيزى كه متولى نداشت، فرهنگ بود و مظلومترين قشر، كودكان بودند! بله! علت را در صدا و سيما جستجو كنيد!
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      2 1
      ما هم همون سریالها و انیمیشن های ژاپنی رو دیدیم چرا ما علاقه به نگهداری سگ و گربه و سایر حیوونا پیدا نکردیم در حالیکه در یک محیط کشاورزی و دامداری هم زندگی می کنیم مهمترین دلیل این وضعیت شبکه های ماهواره ای هستن و سلبریتی هایی که از سالها پیش سبک زندگی غربی رو تبلیغ کردن و نسبت به اعمالشون سکوت شد
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    ایجاد بی نظمی و قانون زدایی به منظور عقب نگه داشتن و جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشورهای مستقل و غیر وابسته به امپریالیسم ناتو ی غرب وحشی از اهداف حمایت از این غربزدهاست
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    3 0
    مقصر اصلی سگلیتری ها
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    4 0
    تقلید بدون فکر.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    4 0
    تقلید بدون فکر. خر برفت و خر برفت و خر برفت
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 1
    به نظر من باید این سگ ها معدوم شوند چون در چارچوب تعریف آفت جای می گیرند. همانطور که ما با سمپاشی آفت های مزرعه و باغ را از بین می بریم، با تفنگ و سم موش های شهری، با اسپری حشره کش سوسک و پشه، با دارو انگل های داخل بدنمان و ..... اگر از بین بردن سگ های ولگرد غیر اخلاقی و غیر انسانی است پس همه کارهای بالا که ذکر کردم را هم باید غیر انسانی بدونیم و حتی با همون تعبیر کشتن و خوردن گوشت حیوان هایی همچون مرغ، گوسفند، گاو و ماهی هم غیر انسانی می شود . البته در نظر داشته باشید که سگ یک گونه وحشی طبیعی نیست که بخواهیم آنرا در طبیعت رها کنیم، سگ گونه رام و اهلی شده احتمالا گرگ هست و دیگر نمی شود آنرا جزو طبیعت وحشی به حساب آورد چون نوع رفتار و زاد و ولدش به شدت برای طبیعت هم مخرب است و باید همیشه تحت کنترل انسان باشد .
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    6 0
    سگ جایش توسگدانی ونگهبانی ازمحیط هابرای دزدهاست هرکس مخالف است جرایم سگها راپرداخت کند وحبس برود تمام
  • منصف IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 0
    این جماعت فقط و فقط طرفدار چیزهای بد و منفی و ضد انسانی هستند سگ بازی کلاً به خاطر مسائل فقهی و فرهنگی برای کشور ما وصله ناجور است ولی این جماعت حتی قوانین غربیها را در مورد سگ بازی رعایت نمیکنند و فقط دنبال جنبه های منفی و مضر هستند اینها نمیدانند و نمیخواهند که بدانند اگر غربیها به این درجه از رشد اقتصادی و قدرت سیاسی رسیدند به دلیل تلاش زیاد در علم و پژوهش بوده است همراه با دست درازی در ثروت دیگر ممالک دنیا وگرنه با سگ بازی و مدبازی و فساد اخلاقی به این پیشرفت علمی و صنعتی نمیرسیدند در کشور عزیز ما یک عده چیزهای مثبت غرب را دنبال میکنند مثل شهیدان شهریاری، علیمحمدی، فخری زاده و یا دکتر حسابی، پروفسور سمیعی و... و یک عده دیگر سگ بازی، بد حجابی، فساد اخلاقی و ...را الگو قرار میدهند وخود را با فرهنگ و فهیم نشان میدند، اینها را چه جوری بیدار کنیم؟
  • علیرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    5 0
    حمایت و معدوم نکردن سگ هابه چند دلیل انجام نمیشه 1- سود قابل توجه از عقیم سازی و انگل زدایی سگ های ولگرد و بیمار که نصیب بعضی کلینیک ها و مراکز دامپزشکی و افراد میشه ( یک میلیون و پانصد و بالاتر برای هر سگ ) 2- سود کلان در پرورش و فروش سگ های تزئینی ونگهبان 3- عدم آگاهی و نداشتن سواد سلامت و بهداشت کافی درخصوص افرادی که به حمایت از حقوق سگ می پردازند.4- عدم نظارت و ورود قاطع دستگاه قضایی در این خصوص 5- پیروی و تقلید احمقانه از تفکرات و فرهنگ غیر ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس