به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: چهل سال از ۱۴ تیر ۱۳۶۱ می‌گذرد و همچنان سرنوشت احمد متوسلیان، سید محسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در تمام این سال‌ها به خصوص در گرماگرم تیر ماه تب گفتگو پیرامون آن‌ها بالا می‌گیرد و تا سال آینده به دست فراموشی سپرده می‌شود.  

در تمام این سال‌ها آنچه که مهم می‌نمود سرنوشت آن‌ها بود و نه سرشت آن‌ها، اما برای نسل‌ امروز گفتن از راهی که متوسلیان‌ها و موسوی‌ها انتخاب کردند می‌تواند بهتر و سودمندتر باشد. تا اینکه آن‌ها را گاه و بیگاه با پاره‌ای از اسناد و اخبار منقطع در دوئل افراد، گروه‌ها و جناح‌هایی بیندازیم که از ورای این گفت و شنودها  در پی مطامع و منافع دیگری هستند.

حالا و در چهلمین سالروز ربوده شدن آن جوانمردان انقلابی پای صحبت‌های دکتر مریم مجتهدزاده همسر سید محسن موسوی کاردار وقت سفارت ایران در لبنان نشستیم تا با تورق خاطرات دوران مبارزه و مجاهده گوشه‌ای از شخصیت سید محسن موسوی را بشناسیم.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    در همان روز ربوده شدن توسط فالانژها تيرباران شدن چون فالانژها اعتقاد داشتن كه اين افراد مستشار نظامي بوده و قصد كمك به جنبش امل را دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس