کنسرت

یکی از هواداران در کنسرت گرشا رضایی از او خواست که پلی‌بک اجرا نکند که با پاسخ‌های توهین‌آمیز این خواننده شد. اکنون معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفته درباره این اهانت پرونده‌ای باز می‌شود.

به گزارش مشرق، ابوالفضل احمدزاده امروز اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده گمنام در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان وبلوچستان می کند که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شود و نباید به گونه ای پیش بروند که یک نفر از خارج استان بیاید، اهانت کرده و پس از کسب درآمدهای آن چنانی از مردم به آنها توهین کرده و برود.

وی تاکید کرد: تاسف میخورم از اینکه این خواننده که اسم و رسمی خاصی هم در بین هنرمندان پاپ کشور ندارد این گونه باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم نجیب و فهیم سیستان وبلوچستان شده که این امر به شدت هم محکوم می باشد و پرونده ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا مفتوح خواهد شد و به تمامی موسسات این چنینی تذکر داده و اتمام حجت می شود تا در اجرای برنامه تمامی مراتب و قوانین را رعایت کنند.

به گفته احمدزاده؛ تمامی نظارت ها بر کنسرت و سایر برنامه های فرهنگی باید نظام مند بوده و مدعوین از لحاظ فضای فرهنگی، دینی و مردمی توجیه شوند و عموماً کسانی که با فرهنگ غنی مردم سیستان وبلوچستان آشنایی ندارند حق حضور و اجرای برنامه در استان را ندارند که اگر مشابه این اتفاقات تکرار شود، هم خواننده و هم موسسه مجری مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: حفظ شئونات اسلامی و عفت کلامی و گویش صحیح ومحترمانه بر تمام خوانندگان ضروری است و نباید متانت مردم شریف و عزیز و بسیار میهمان نواز این استان خدشه دار شود و چنانچه چنین صحنه هایی به منصه ظهور برسد قطعاً وفوری آن کنسرت تعطیل خواهد شد و سابقه موسسات مذکور در اعطای مجوزات ملاک عمل خواهد بود.

موسسه هنری برگزارکننده، کنسرت گرشا رضایی به شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه ای موسیقی در سیستان وبلوچستان فراخوانده شد

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار، جهت ابلاغ تخلفات وبررسی موضوع و برخورد با متخلفین أعم از خواننده ومؤسسه، فراخوانده شد.

عبدالسلام بلوچ زاده افزود: به یقین مردم عزیز استان بدانند، با هرگونه تخلفی توسط برگزارکننده وخواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: قبلا جلسات توجیهی باحضور مسؤولان برای موسسات برگزار وتذکرات شفاهی وکتبی به آنها داده شده، لذا موسسات مذکور باید اقدامات وتمهیدات لازم در اجراها را به عمل آورده وهیچ گونه توجیهی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    مثل اینکه این آقایون خودشون هم باورشون شده که خواننده اند و هنری دارند. حیف پولی که به کنسرت این آدما داده بشه.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    هار شدن این سلبریدیهای
  • محققی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    واقعامتاسفم که اسم فرهنگی هم روی خودتون میگزارید ومتاسفم برای خودمون که پول میدیم بزرگشون میکنیم که اینقدر راحت بچرن وبه ما اهانت کنن
  • نیما IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    با قانون برخورد کنید
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 2
    توی کرمانشاه از این خوراکیا میخورد شلوارشو مینداختن دور گردنش
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    بی ادب شاخ ودم داره یه کمی که مطرح میشن ازسرمایه ی این مملکت ومردم خودشونه گم می کنند!واقعا خجالت داره قربون مردم شریف ونجیب این سرزمین بری واین بدون ازهمین لحظه ازچشم مردم افتادی بخصوص بنده که ازطرف دارانت بودم،ارزش هرکسی به ادب وشعور واحترام به حقوق دیگران است نه فخرفروشی وتکبر!باعث تاسفه که درسرزمین مردمی بامحبت ومهمانشان باشی وبی احترامی!؟
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    میگه فکر نکن با بچه سوسول طرفی ! نخیر فکر نکردیم . می دونیم با بچه اراذل لات و لوت طرفیم . کاش سوسول بودی ، خیلی بهتر بود
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 1
    چرا به سخنان اون پاسدار فحاش قاسمی ظهور پیدا نمیکنید؟
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 1
    خوب تماشاگر هم توهین کرده، یک طرفه که نمیشه به قاضی رفت
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 3
    فحاشی علیه تماشاگران جزو برنامه های خوانندگان رپ است. خوانندگان پاپ هم برای عقب نماندن از غافله تمدن فحاشی کرده لات بازی در می آورند. شورای تامین هر استان نسبت به هر خواننده تصمیم جداگانه بگیرد. برخی مداحان علیه محترمین عقاید مردم برخی استانها الفاظی بکار میبرند که تنش مذهبی سیاسی ایجاد میکند. فرقی بین مداح و خواننده نیست. هر کس بخواهد به جای وحدت ، تفرقه ایجاد کند باید حذف شود.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 0
    وای چقدر زشت و حال به هم زن یکی نیست به این بی شعور بگه که این حرف ها هم حق الناس هست که گفته عمو جون پسرم و اخرشم گفته اگر بعضی ها بیاری استیج ازشون سوال بیرسی پوشک لازم میشن و مسخرش کرده اخه کی دلش میاد به کسی که امده کنسرتش از این حرف ها بزنه به جز یه خواننده احمق دوزاری که فکر کرده حالا کی هست والا این اصلا ادمه کنسرتش نرین
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    کسی که پول میده تا وقت و عمری که مثل طلا هست رو با همچین تحفه ای بگذرونه هر بلایی سرش بیاد حقشه.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    1 0
    دست دادستان درد نکنه،حق مردم مظلوم سیستان و بلوچستان نیست که هم سختی بکشن هم توهین بشنوند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    13 0
    یارو چقدر خودش رو تحویل گرفته؟ تو فقط یه مطرب هستی دیگه ادعای چی داری؟
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 1
    معترض لهجه محلی ندارد. از گماشتگان خواننده است که بتواند پاسخش را داده و مطرح شود. فریبی که خوانندگان لس آنجلسی هم میزنند. اول به بادیگاردهایشان میگویند جلوی مردم را بگیرید بعد خودشان معترض میشوند که چرا جلوی مردم را گرفتید بگذارید بیایند جلو . من خواننده مردمی هستم !
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 0
    فرهنگ
    • DE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      1 0
      خدا را شکر میکنم با اینکه به موسیقی خیلی علاقمندم اما هیچوقت و هیچوقت به کنسرت کسی نرفتم و نمیرم. چون این خواننده ها را در این حد نمیبینم برم کنسرتشون. برای محمد اصفهانی حاضرم یا خواجه امیری چون ادب دارند. فرهنگ دارند.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    3 0
    خیلی بی ادب و بی شخصیت. حقشه ممنوع کار بشه
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج ____سد ایسیلو‌‌ نباید باشد. ______ ترکیه مثل‌ یزید، فرات را بست.‌ ترکیه‌ با شخصِ امام‌حسین ع وارد یک‌جنگ شده است. ___ فرات را دوباره بسته اند هل من ناصر ینصرنی‌
  • مرتضی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    من خودم از طرفدارشم ولی یه مدت لال شه میفهمه که زیر ماست نه بالا بالا. همه صنف ها حق با ارباب رجوعه. مگه مجانی کنسرت گذاشتی که زبونت درازه؟؟ پول داده -حق داره کنسرت ببینه
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 0
    ازاولم ازاین یارو خوشم نیومد خیلی خودشو تو خندوانه گرفته بود دم بنیامبن گرم دم شجریان گرم دم راغب گرم
  • NL ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    0 3
    کجا توهین کرد..فقط به طرف که میگفت پلی بک میخونی گفت اگه بیای بالا 2 تا سوال درباره موسیقی ازت بپرسم پوشک لازم میشی..
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 0
    خاک توسرخواننده بیشعورکه حتی نمیتونه درست ومنطقی ج منتقدش روبده یمشت غرب زده منفور وضذدین ونجس ک میخوان فرهنگ ابتذال و... را بهتراز معنویت و.. اینابدونن وجابزنن
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    همچین ناشناس و گمنام هم نیست ولی برخوردش واقعا ناشایست و بی ادبانه بود باید باهاش برخورد کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس