کد خبر 1395459
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
تبلت

تبلت HTC A۱۰۱ در روسیه و آفریقای جنوبی معرفی شد.

به گزارش مشرق، این تبلت یک محصول میان رده و اقتصادی بوده که از ویژگی های کلیدی آن می‌توان به صفحه نمایش ۱۰ اینچی، تراشه Unisoc، دوربین دوگانه در قاب پشتی و باتری پرظرفیت اشاره کرد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تبلت جدید اچ تی سی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بدنه تبلت HTC A۱۰۱ از فلز ساخته شده است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، نمایشگر این دستگاه اندازه ۱۰ اینچی داشته و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. A۱۰۱ از چیپست Unisoc T۶۱۸ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این تبلت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته و از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت HTC A۱۰۱ با صفحه نمایش ۱۰ اینچی +عکس

این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ به دست خریداران می‌رسد، که نکته ناامید کننده ای محسوب می‌شود. خوشبختانه اما برای HTC A۱۰۱ باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. در این تبلت اما خبری از شارژ سریع نبوده و HTC به شارژ ۱۰ وات اکتفا کرده است. به نظر می‌رسد که شارژ شدن این باتری حجیم با یک شارژر ۱۰ واتی، نیاز به صبر ایوب داشته باشد(!)

در قاب پشتی جدیدترین تبلت اچ تی سی دو لنز دوربین دیده می‌شود. مطابق با گزارش GizmoChina، دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. از ویژگی های دوربین این دستگاه می‌توان به عکس‌برداری پرتره و فیلم‌برداری ۱۰۸۰p اشاره کرد. دوربین جلو نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. اما دیگر خبری از فیلم‌برداری فول اچ دی نبوده و این دوربین تنها توانایی فیلم‌برداری ۷۲۰p را دارد. خوشبختانه قابلیت Face Unlock برای این محصول در نظر گرفته شده است.

تبلت HTC A۱۰۱ با صفحه نمایش ۱۰ اینچی +عکس

از دیگر ویژگی های تبلت HTC A۱۰۱ می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰، پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G و GPS اشاره کرد. ابعاد این دستگاه ۲۴۵.۵×۱۶۰.۳×۸.۴ میلی متر بوده و وزنی معادل ۵۳۰ گرم دارد. قیمت A۱۰۱ اچ تی سی ۱۹۸۹۰ روپیه (معادل ۳۶۱ دلار) بوده و در دو رنگ خاکستری و نقره ای قابل تهیه است. هنوز مشخص نیست که این محصول دقیقا در کدام بازار ها عرضه خواهد شد.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس